перейти на сайт>>

Ринок готельно-ресторанних послуг України. Перспективи розвитку в умовах світової економічної кризи

ID роботи: 1905
Тип роботи:
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Особливості готельно-ресторанного бізнесу
1.1. Поняття готельно-ресторанного бізнесу
1.2. Сутність готельно-ресторанного бізнесу, особливості структури і функціонування
1.3. Місце готельно-ресторанного бізнесу в туристичній індустрії
Розділ 2. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанного бізнесу в україні
2.1. Динаміка розвитку ресторанного бізнесу в Україні
Усього
За формами власності
2.2. Функціонування і розвиток готельних підприємств в нових умовах господарювання
Розділ 3. Проблеми перспективи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в україні
3.1. Проблеми готельно-ресторанного бізнесу в Україні
3.2. Перспективи розвитку готельно-ресторанного господарства
Висновки
Список використаної літератури



Висновок:

Можна зробити висновок, що, готельно-ресторанне господарство має досить велике значення в розвитку туризму країни.
Вітчизняна готельна галузь стає невід’ємною складовою світового готельного господарства. Цьому сприяє швидкий темп інтеграції до європейського суспільства та швидке зростання українського бізнесу.
Сьогодні вітчизняні готельні та ресторанні марки мають використовувати можливості економіки для того, щоб в нашій країні говорили не тільки про популярні європейські готельні індустрії, але й про вітчизняні, які мають потенціал для конкуренції.
Важливим показником розвитку туристичної сфери у регіонах та у країні в цілому є забезпеченість закладами туристичної інфраструктури – готелями, санаторно-курортними закладами, дитячими оздоровчими таборами, ресторанами, закладами культури тощо.
В Україні готельне господарство розвивається не досить швидкими темпами, хоча абсолютні значення обсягів інвестицій в основний капітал на розвиток готельного господарства у розрізі регіонів щороку зростають.
Незважаючи на складну соціально-економічну ситуацію, Україна має все необхідне для розвитку сучасної готельно-туристичної індустрії. Необхідно зауважити, що за останній час було проведено багато роботи для покращення якості обслуговування туристів. На даному етапі готельне господарство не набуло максимального розвитку, але цю ситуація можна покращити. Для належного розвитку підприємств готельного господарства необхідно:
зменшити податковий прес;
модернізувати існуючу матеріально-технічну базу підприємств готельного господарства та поліпшити контроль за якістю обслуговування туристів з метою підвищення ступеня привабливості нашої держави для зарубіжних гостей;
запровадити обов’язкову сертифікацію готельних послуг та послуг громадського харчування;
поліпшити статистичну обробку даних господарської діяльності готелів, створивши єдину статистично-інформаційну базу даних підприємств готельного господарства та туризму;
ефективніше здійснювати рекламно-інформаційну діяльність стосовно туризму в країні, та інше.
Всі ці заходи, втіленні у життя, сприятимуть розвитку готельного господарства як найперспективнішої галузі туризму.
Формування конкурентоспроможного регіонального готельно-ресторанного комплексу обумовлено взаємодією факторів, явищ і процесів, що стимулюють розвиток конкурентоспроможності в сфері надання готельних послуг і споживання, характеризують зв’язки між потребами і виробництвом, попитом і пропозицією, доходом і споживанням.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: