перейти на сайт>>

Робота з художньою літературою в дитячому садку

ID роботи: 1738
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ
1. Значення використання творів художньої літератури у процесі виховання дитини у дитячому садку
1.1. Література для дітей як органічний складник мистецтва слова. Специфіка літератури для дітей
1.2. Роль дитячої літератури у формуванні самосвідомості та характеру дітей
2. Робота з художньою літературою в дитячому садку
2.1. Використання творів художньої літератури для подолання мовленнєвих недоліків у дітей дошкільників
2.2. Використання елементів казко терапії для емоційного розвитку дітей дошкільного віку
Висновок
Література



Висновок:

Сьогодні ми старанно не помічаємо ще одного феномена: розуміння дорослими людьми ролі читання й літератури в житті дитини впливає на розвиток самої дитячої літератури. Зараз вона йде на поводу в дорослого читача й видавця. Оскільки більшою мірою користується попитом ігрова й пізнавальна література, зникли історичні, дидактичні, справжні гумористичні оповідання. Література для дошкільника не відрізняється розмаїттям тематики й поетики. Зникає й тип письменника, який уміє серйозно говорити з дошкільником про найскладніше й так розуміти особливості дитини, як розуміли їх, наприклад, Б.Житков і В.Драгунський. Йде в минуле й тип письменника, що володів енциклопедичними або серйозними науковими знаннями, умінням спостерігати й хистом художника слова (В.Біанкі, Н.Романова й ін.).
Усі ті прикмети, які побіжно позначені тут, потребують уваги, вивчення й реальних дій і від осіб, які займаються проблемами дитячого читання, і від суспільства в цілому. Я давно вже говорила про необхідність розробки філософії читання як складової частини філософії освіти, “де сам процес читання, процес спілкування з книгою визнається визначальним в освіті й розвитку, світоглядному й моральному становленні людини” [2, с. 193].
Така філософія може бути розроблена й затверджена тільки на державному рівні й тільки тоді, коли державна політика в галузі читання буде заснована на дослідженні тих глибинних процесів, які протікають усередині суспільства, у психології людини, в історії розвитку самої літератури. Зовнішні зміни цієї політики, виражені у збільшенні чисел (ярмарки, конгреси тощо), мало сприяють досягненню потрібних результатів. [33 с.41-42]
Нам слід засвоїти: читач починається в дошкільникові. У зв’язку з цим поняття “ознайомлення з художньою літературою”, прийняте в дошкільній педагогіці, варто замінити поняттям “залучення до літератури”. Воно є глибшим, таким, що припускає систематичну роботу з дитиною й текстом, засновану на наукових принципах формування кола дитячого читання, та вимагає від вихователів професійних знань процесу розвитку, естетики й поетики дитячої літератури. Література в дошкільній установі давно вже має припинити бути засобом, прикладним матеріалом для інших методик, арттерапії й артпедагогіки. Вона – мистецтво, перед яким варто схилятися. Не усвідомивши цього, ми перестанемо бути людьми розумними. Нам також необхідно зрозуміти й те, що у дитячої літератури XX століття є спільна історія, що складалася десятиліттями. Вона складається зі сторінок, написаних авторами – представниками різних народів. Історія дуже мудра. Залучаючи дошкільників до літератури в умовах нового соціокультурного середовища, ми не повинні забувати про її існування [30 с.35].


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: