перейти на сайт>>

Робота над словом на уроках літератури

ID роботи: 1722
Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Специфіка роботи над словом на уроках літератури. Теоретичні основи дослідження
1.1. Проблема визначення слова в лексико-семантичній системі
1.2. Поняття морфологічного слова. Слово як морфологічна одиниця-конструкція
1.3. Міжпредметні зв’язки у роботі над словом
Розділ 2. Організація роботи учнів 5-6 класів щодо збагаченння словникового запасу на уроках літератури
2.1. Методичні аспекти щодо закріплення словникового запасу на уроках літератури
2.2. Словесна творчість учнів на уроках читання
Висновки
Список використаної літератури



Висновок:

Мовна освіта в Україні передбачає вдосконалення технологій навчального процесу. Зважаючи, що роль української мови в нашому суспільстві значно зросла, мовна і мовленнєва компетенції учнів ґрунтуються на усвідомленні основної функції української мови – комунікативної, яка забезпечує мовленнєву діяльність її носіїв і впливає на їх духовний розвиток.
Робота з розвитку мовлення учнів забезпечує тісний зв’язок лінгвістичних теорій з практикою і ґрунтується на опрацюванні текстів різних стилів і типів мовлення, на аналізі їх змісту, структури і мовних засобів. Аналіз тексту дає цілісне уявлення про його ідейно-змістове навантаження і систему мовних засобів, що його виражають [24,129].
У шкільній практиці предмет аналізу становлять вихідні тексти, тобто вони є моделлю для вироблення навичок творення похідних текстів.
Збагачення словникового запасу можливе лише за умови правильної організації сприймання, усвідомлення і запам'ятовування нових слів.
Розвиток мовлення у дитини є процес оволодіння рідною мовою, умінням користуватися мовою як засобом пізнання оточуючого, засвоєння досвіду, накопиченого людством, як засобом пізнання самого себе і саморегуляції, як могутнім засобом спілкування і взаємодії людей.
В даній роботі було прослідковано методику розвитку мовлення учнів 5-6 класів.
Були визначені методи та форми з розвитку рідного мовлення, а саме:
 здійснення діагностичних зрізів та обробка діагностичної інформації;
 аналіз динаміки показників психологічної готовності та заповнення індивідуальної картки розвитку дитини;
 спостереження за дітьми.
Збагачення словникового запасу учнів 5-6 класів лише тоді ефективне, якщо воно здійснюється цілеспрямовано, систематично на кожному уроці. Учень тільки тоді знаходить незрозумілі слова в тексті і з'ясовує їх значення, коли в нього є попередній досвід у виконанні завдань, коли сформовані певні вміння і навички.
Ефективність словникової роботи на уроці залежить від уміння молодшими підлітками знаходити незрозуміле слово в тексті та вироблення потреби з'ясовувати його значення за допомогою словника. Пояснення нових слів необхідно проводити не тільки під час читання тексту, але й після його опрацювання.
Перспектива подальших досліджень полягає у докладнішому збагаченні словникового запасу учнів під час здійснення взаємозв'язків у вивченні мови і літератури; патріотичному вихованні учнів у процесі роботи над власне українською лексикою в художньому творі, збагаченні мовлення учнів у процесі роботи над текстом прозового твору.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: