перейти на сайт>>

Робота редакторської групи телевізійних інформаційно-розважальних програм

ID роботи: 5140
Тип роботи:
Об'єм: 28 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Інформаційно-розважальні програми: особливості та  типологічна характеристика

1.1. Поняття та класифікація інформаційно-розважальних програм

1.2. Стандарти інформаційно-розважальних телепрограм

Розділ ІІ. Особливості роботи редакторської групи над сценарієм інформаційно-розважальної передачі

2.1. Характеристика складу редакторської групи інформаційно-розважальних  програм

2.2. Напрямки роботи редакторської групи над сценарієм інформаційно-розважальних програм

2.3. Етапи редакторської підготовки інформаційно-розважальних програм та їх специфіка

Висновок

Література



Висновок:

Творці телевізійних програм, як і митці кі­нематографу, спілкуються з глядачем за допо­могою телеекрану. Телевізійне виробництво за технологічними особливостями дуже спорідне­но з кінематографічним. Спільними є такі риси:

сценарне слово реалізується в екранному зображенні;

задум виражається й реалізується за до­помогою технічних засобів;

у телевізійній програмі важливими залиша­ються творча, смислова та емоційна взаємодія.

У сучасному телевиробництві відбулося багато змін порівняно з минулими роками: технічний прогрес, зміна політичного режиму, комерціалізація телевізійних проектів. Ці зміни породжують особливі взаємовідносини між суб’єктами творчої діяльності.

В сучасній телевізійній практиці провідне місце посідають інформаційно-розважальні програми.

Сучасний  телепроект здебільшого створюється з метою задоволення потреб гля­дача й фінансової вигоди. Нині існує чітка технологічна система телевиробництва, де одні автори можуть створити ідею, інші – основні сюжетні лінії, а втілюють цю ідею в життя зовсім інші люди. Тому журналісти-практики все частіше наголошують на тому, що поняття «готового сценарію» не існує.

Сценарний  період є обо­в’язковим під час підготовки телевізійного матеріалу. Розробка  режисерського сценарію полегшує процес роботи в колективі амбітних молодих людей. У ньому зрозумілий і загальний задум, і чітко окреслені завдання кожного на знімальному майданчику, а це тільки позитивно впливає на кінцевий резуль­тат. Разом з цим, варто залишити місце для імпровізації, адже творчий процес, безумовно, передбачає відхилення від заздалегідь сплано­ваних дій. Не варто забувати про те, що най­кращою імпровізацією є та, що якісно й за­вчасно підготовлена.

Будь-який сце­нарій обов’язково буде трансформований, то­му варто працювати з синопсисами (письмо­вою формою викладу майбутнього телепроду­кту, квінтесенцією історії, де зрозумілий сам конфлікт і дійові особи), або «трітментами» (письмовим переказом погляду режисера на проект, що включає розробку характерів геро­їв, сценарні лінії в межах сценарію)

Головний момент – автор програми і автор окремих сюжетів працюють в тісному контакті, постійно погоджуючи проміжні етапи. Подібна співпраця здатне вдосконалити програму, зробити її максимально якісної і сприяти формуванню єдиного образу програми в очах її аудиторії.

Важливо відзначити відповідальність автора і кореспондента. Природно, журналіст-автор відповідає за якість матеріалу, за його зміст перед керівником. А ось за все, що сказано в ефірі, перед глядачами несе відповідальність автор-ведучий.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: