


Змiст:
Вступ
Розділ І. Інформаційно-розважальні програми: особливості та типологічна характеристика
1.1. Поняття та класифікація інформаційно-розважальних програм
1.2. Стандарти інформаційно-розважальних телепрограм
Розділ ІІ. Особливості роботи редакторської групи над сценарієм інформаційно-розважальної передачі
2.1. Характеристика складу редакторської групи інформаційно-розважальних програм
2.2. Напрямки роботи редакторської групи над сценарієм інформаційно-розважальних програм
2.3. Етапи редакторської підготовки інформаційно-розважальних програм та їх специфіка
Висновок
Література
Висновок:
Творці телевізійних програм, як і митці кінематографу, спілкуються з глядачем за допомогою телеекрану. Телевізійне виробництво за технологічними особливостями дуже споріднено з кінематографічним. Спільними є такі риси:
сценарне слово реалізується в екранному зображенні;
задум виражається й реалізується за допомогою технічних засобів;
у телевізійній програмі важливими залишаються творча, смислова та емоційна взаємодія.
У сучасному телевиробництві відбулося багато змін порівняно з минулими роками: технічний прогрес, зміна політичного режиму, комерціалізація телевізійних проектів. Ці зміни породжують особливі взаємовідносини між суб’єктами творчої діяльності.
В сучасній телевізійній практиці провідне місце посідають інформаційно-розважальні програми.
Сучасний телепроект здебільшого створюється з метою задоволення потреб глядача й фінансової вигоди. Нині існує чітка технологічна система телевиробництва, де одні автори можуть створити ідею, інші – основні сюжетні лінії, а втілюють цю ідею в життя зовсім інші люди. Тому журналісти-практики все частіше наголошують на тому, що поняття «готового сценарію» не існує.
Сценарний період є обов’язковим під час підготовки телевізійного матеріалу. Розробка режисерського сценарію полегшує процес роботи в колективі амбітних молодих людей. У ньому зрозумілий і загальний задум, і чітко окреслені завдання кожного на знімальному майданчику, а це тільки позитивно впливає на кінцевий результат. Разом з цим, варто залишити місце для імпровізації, адже творчий процес, безумовно, передбачає відхилення від заздалегідь спланованих дій. Не варто забувати про те, що найкращою імпровізацією є та, що якісно й завчасно підготовлена.
Будь-який сценарій обов’язково буде трансформований, тому варто працювати з синопсисами (письмовою формою викладу майбутнього телепродукту, квінтесенцією історії, де зрозумілий сам конфлікт і дійові особи), або «трітментами» (письмовим переказом погляду режисера на проект, що включає розробку характерів героїв, сценарні лінії в межах сценарію)
Головний момент – автор програми і автор окремих сюжетів працюють в тісному контакті, постійно погоджуючи проміжні етапи. Подібна співпраця здатне вдосконалити програму, зробити її максимально якісної і сприяти формуванню єдиного образу програми в очах її аудиторії.
Важливо відзначити відповідальність автора і кореспондента. Природно, журналіст-автор відповідає за якість матеріалу, за його зміст перед керівником. А ось за все, що сказано в ефірі, перед глядачами несе відповідальність автор-ведучий.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com