перейти на сайт>>

Родинне виховання як фактор особистості молодшого школяра

ID роботи: 1746
Тип роботи:
Об'єм: 39 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ І. Сім’я і школа як головні осередки навчання і виховання дитини
1.1. Основні народно-педагогічні традиції родинного виховання
1.2. Українська виховна традиція та тенденції розвитку сучасної національної школи
Розділ II Дослідження впливу родинного виховання на формування особистості молодшого школяра
2.1 Обґрунтування методик
2.2 Результати дослідження
2.3 Виводи і рекомендації. Форми і методи планування роботи з учнями
Висновок
Список використаної літератури
Додатки



Висновок:

Таким чином, родинне виховання орієнтоване на вироблення у підростаючої людини уміння у вирішенні життєвих проблем робити усвідомлений вибір етичним шляхом, що вимагає звернення його «усередину себе», до своїх витоків. Це пошук людиною способів побудови етичного, достовірно людського життя на свідомій основі.
У курсовій роботі ми розглянули процес виховання як багатокомпонентний процес, в якому повинні брати участь як педагоги, так і батьки. У першому розділі ми, посилаючись на праці великих педагогів, філософів і соціологів, представили теоретичні аспекти процесу виховання.
Практичну частину ми вирішили провести саме на впливі сімейного виховання на розвиток особи молодшого школяра, а також взаємодії двох важливих інститутів – сім'ї і школи – у процесі становлення особистості. За наслідками експерименту з'ясувалося, що більшість дітей, які брали участь в експерименті не відчувають в своїй сім'ї надійності, щирості, позитивізму, унаслідок чого виникають агресія, лінощі, споживацьке відношення до життя.
Педагоги і батьки повинні об'єднати свої зусилля в процесі виховання, не порушуючи найважливішого принципу організації дитячої діяльності - пошани до особи дитини у поєднанні з розумною вимогливістю до нього. Він витікає з суті гуманістичного виховання. Вимогливість є своєрідною мірою пошани до особи дитини. Ці дві сторони взаємозв'язані як суть і явище. Їх єдність повна і ємко виразив А.С. Макаренко: якомога більше вимог до людини, але разом з тим і якомога більше пошани до нього.
Виявляючи в учневі позитивне і спираючись на нього, роблячи ставку на довіру, педагог як би передбачає процес становлення і піднесення особи. Якщо учень оволодіває новими формами поведінки і діяльності, добивається відчутного успіху в роботі над собою, переживає радість, внутрішнє задоволення, в нім зміцнюється упевненість в своїх силах, прагнення до подальшого зростання. Ці позитивні емоційні переживання посилюються, якщо успіхи в розвитку і поведінці школяра помічають і відзначають вчителі, товариші, колектив однолітків.
Єдність і цілісність учбово-виховного процесу забезпечуються тісною взаємодією всіх педагогічних систем. Неважко собі уявити, що якщо виховні впливи, витікаючі від цих систем, будуть не збалансовані, діяти в різних напрямах, а то і протилежних, школяр привчається розглядати норми і правила поведінки як щось необов'язкове, встановлюване кожною людиною на свій розсуд. Важко досягти, наприклад, успіху в учбово-виховній роботі, якщо одні добиваються від порядку, що вчаться, і організованості, а інші проявляють невимогливість і лібералізм.
Умовами здійснення цього принципу є наступні: забезпечення системи в пред'явленні вимог; послідовне ускладнення вимог; закріплення і вдосконалення вимог, що раніше пред'являлися; наполегливість в пред'явленні вимоги.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: