перейти на сайт>>

Розважальний контент на телебаченні

ID роботи: 6952
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Розважальний контент як важлива складова розвитку сучасного телебачення

1.1. Поняття, сутність та класифікація сучасного розважального контенту на телебаченні

1.2. Ознаки та функції розважального контенту як прояву масової культури

Розділ 2. Розважальний контент на сучасному українському телебаченні: особливості та етичні проблеми

2.1. Місце розважального контенту на сучасних українських телеканалах

2.2. Етичні проблеми якості та змісту розважального контенту

Висновки

Список використаних джерел



Висновок:

Таким чином, у наш час телебачення стає комплексною медійно-комунікаційною сферою. Така конвергенція загострює конкуренцію, при якій довго експлуатувати свої традиційні переваги не зможе ніхто, навіть провідні гравці телеринку.

У свою чергу, для аудиторії стає актуальним критерій доступності та привабливість для сприйняття самого телевізійного продукту. Практично будь-яка інформація, сьогодні повинна бути представлена в ігровій формі. І зараз найбільш успішні в комерційному сенсі українські телеканали послідовно стверджують тезу розважальності в інформаційному просторі.

Розважальний контент широкого профілю домінує в більшості загальнодоступних каналів. Їх основне програмне наповнення – фільми, серіали, гумористичні та розважальні програми, документальні фільми і т. д. І хоча багато з них мають певну тематичну, жанрову і стильову спеціалізацію і навіть аудиторну нішу, у цілому вони є досить універсальними розважальними каналами.

Загальна схема жанрового складу телеканалів та форматів програм останніх п’яти років включає: розважальні передачі (талант-шоу; реаліті-шоу; ігрові шоу; гумористичні передачі; історії життя відомих людей; трансляції музичних концертів та фестивалів; кулінарні шоу; ремонти оселі тощо); психологічні шоу; інформаційно-аналітичні програми (новини); пізнавальні програми (шоу-подорожі; журналістські розслідування; медицина); суспільно-політичні передачі (інтерв’ю; ток-шоу).

Ці передачі створюють видовище-розвагу з життя звичайних людей. За програмою «реаліті-шоу» їхні учасники добровільно погоджуються на експериментальні життєві перешкоди та випробування. Проте здебільшого елементи такого шоу редукуються до рівня сприйняття малокультурного споживача. Фрагментарно зазначене зумовлюється послабленням соціалізуючої й виховної функцій сучасної масової культури.

Сьогодні ідея розважання присутня в усіх телевізійних жанрах, навіть новини вже давно подають у стилі інфотеймента, а серйозні аналітичні передачі все більше в стилі шоу. Телебачення все менше розглядають як засіб масової інформації і все більше як рекламний носій.

Отже, очевидним  є стрімкий рух вітчизняного телебачення в бік розваг – розважальний контент захопив практично всі формати телебачення.

Ураховуючи означені функції, аудиторна потреба в розважальних телепрограмах існує, вона незаперечна. Але головним питанням їх подальшого розвитку є проблема якості змісту розважального контенту, а також світогляд, інтелектуальний рівень і творча потенція їх виробників.

Проблемою є якість змісту розважальних телепрограм, оскільки обрана в якості основної ідея розваги, представлена в тій чи іншій формі, при використанні значного жанрового різноманіття, не завжди реалізується повністю, у відповідності з тими акцентами, які закладені в основній концепції передачі.

Ігрове шоу – це більше карнавал, аніж сучасна серйозна режисура; його скеровує арбітр – шоумен. Головна цінність гри полягає не стільки в результаті, скільки в самому ігровому процесі.

Під час підготовки телевізійних реаліті-шоу режисери нерідко тяжіють до нівелювання морально-естетичних вимог і смаків, до чого поблажливо ставиться керівництво комерційних телеканалів. Унаслідок у подальшому розвитку масової й високої культури спостерігаються діаметрально протилежні тенденції: виробник стереотипів масової культури орієнтується на спрощені запити споживачів, професійний же митець прагне піднести споживача до рівня високохудожніх цінностей.

Роблячи висновки, слід зазначити, що домінування і поширеність в Україні інформаційних і, насамперед, розважальних програм відображає світову тенденцію розвитку телебачення. Як зазначалося вище, саме телебачення все більше стає основним засобом організації дозвілля аудиторії. Зміщення програмування в бік розважальних форматів помітно не тільки на прикладі появи великої кількості тематичних розважальних каналів, але і на структурі ефіру провідних загальнонаціональних універсальних каналів – «1+1», «Інтер», «СТБ». Сітки мовлення телевізійних лідерів містять значну частку «легкого» (ігрового, видовищного, гумористичного) контенту, позбавленого соціальної значущості. При цьому традиційні жанри самого суспільно-політичного мовлення – новини, аналітика, документалістика на цих каналах трансформуються в інфотейнмент, або, втрачаючи ознаки «якісності», набувають ознак «жовтизни», що також яскраво підтверджує загальну тенденцію.

Отже, мета роботи – охарактеризувати дефініцію «розважальний контент» та дослідити його особливості та функції на сучасному українському  телебаченні досягнута, завдяки тому, що, по-перше, була розглянута сутність сучасного розважального телебачення та запропонувана класифікація розважального контенту; по-друге, виявлені ознаки та функції розважального контенту як прояву масової культури; по-третє, з’ясовано місце розважального контенту, та, по-четверте, охарактеризовано етичні проблеми якості та змісту розважального контенту.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: