перейти на сайт>>

Розробка туру “Історія Старобільська його святині”

ID роботи: 7711
Тип роботи:
Об'єм: 51 стор.
Вартiсть: 170 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Характеристика діяльності туристичного підприємства

1.1. Загальна характеристика туристичного підприємства

1.2. Організаційні основи діяльності туристичного підприємства

Висновки до розділу І

Розділ ІІ. Розробка інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством

2.1. Оцінка туристичних можливостей території (регіону, туристичного центру)

2.2. Форма туру та схема маршруту

2.3. Пакет послуг

2.4. Програма туру

2.5. Організаційно-технічне забезпечення туру

2.6. Економічне обґрунтування розробленого туру

2.7. Конкурентні переваги туру

Висновки до розділу ІІ

Розділ III. Просування нового туристичного продукту

3.1. Позиціонування та просування нового туру

3.2. Рекламно-інформаційна підтримка

Висновки до розділу ІІІ

Висновки

Список використаних джерел

Додатки



Висновок:

Метою більшості турфірм є ведення прибуткового і тривалого бізнесу. Для досягнення даної мети компаніям необхідно проводити той товар або послугу, який задовольняв би потреби потенційних покупців і тим самим забезпечував би збільшення бізнесу. Планування турпродукту – це  важливий компонент в розвитку прибуткового і тривалого бізнесу.

Таким чином, можна зробити висновок, що туристський продукт – це:

1. Право на тур, призначене для реалізації туристові;

2. Економічна категорія, що включає:

a) тури, об’єднані їх доцільністю (пізнавальні і оздоровчі);

б) туристсько-екскурсійні послуги (розміщення, харчування, транспортні послуги);

в) товари туристсько-сувенірного призначення (карти, листівки, сувеніри)

Турист, реалізовуючи власні грошові кошти в обмін на туристський продукт, задовольняє свої потреби в матеріальних і духовних благах.

Туристський продукт – це будь-яка послуга, що задовольняє потреби туристів під час подорожей і підлягає оплаті їх з боку. Насправді турист набуває не продукту як такий, що має певний набір властивостей, а його здатність задовольнити якусь потребу. Отже, для туристського підприємства величезне значення має надання і розповсюдження не властивостей свого продукту, а реальної користі і вигоди від нього для свого клієнта.

У процесі написання курсової роботи було розроблену програму туристичного маршруту При розробці турпродукту «Історія Старобільська його святині». Функції  організатора і творця комплексного туристичного продукту здійснено на прикладі  ТОВ ТА «VERANO».

У першому розділі була надана загальна характеристика туристичного підприємства      та розглянуто організаційні основи його діяльності.

Другий розділ присвячено розробці інноваційного туристичного продукту туристичним підприємством. У ході даної роботи була надана оцінка туристичних можливостей території (регіону, туристичного центру), розроблені форма туру та схема маршруту, пакет послуг, сформована програма туру, розглянуто організаційно-технічне забезпечення туру, проведено економічне обґрунтування розробленого туру та розглянуто його конкурентні переваги.

Можна сказати, що створення і просування туру за привабливою ціною, «завоювання» популярності і якісності послуг, що надаються, з метою отримання позитивного економічного результату – головне завдання діяльності туристської фірми.

У третьому розділі розглянуто особливості просування нового туристичного продукту. Зокрема, визначені напрямки позиціонування та просування нового туру, а також особливості рекламної підтримки.

Результатами діяльності туристичної фірми є: прибутковість, попит і пропозиція даного туристського продукту на ринку, надійність, якісність послуг, співпраця з іншими підприємствами туристичної індустрії.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: