перейти на сайт>>

Система менедменту туристичного підприємства

ID роботи: 1890
Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
1. Загальна характеристика ТА «Робінзон»
2. Формування функцій менеджменту на ТА «Робінзон»
2.1. Планування
2.2. Організування
2.3. Мотивування
2.4. Контролювання
3. Використання методів менеджменту в організації
4. Розробка механізмів прийняття управлінських рішень в організації
5. Проектування комунікацій на підприємстві
6. Формування механізмів управління групами працівників в організації
7. Розробка пропозицій з удосконалення керівництва
8. оцінка ефективності систем менеджменту
Висновок
Використана література



Висновок:

Чотири функції управління - планування, організація, мотивація і контроль - мають дві загальні характеристики: всі вони вимагають ухвалення рішень, і для всіх необхідна комунікація, обмін інформацією, щоб отримати інформацію для ухвалення правильного рішення і зробити це рішення зрозумілим для інших членів організації. Через це, а також унаслідок того, що ці дві характеристики зв'язують все чотири управлінські функції, забезпечуючи їх взаємозалежність, комунікації і ухвалення рішень часто називають процесами, що пов'язують.
Ухвалення рішень - це вибір того, як і що планувати, організовувати, мотивувати і контролювати. У найзагальніших рисах саме це складає основний зміст діяльності керівника.
Основною вимогою для ухвалення ефективного об'єктивного рішення або навіть для розуміння дійсних масштабів проблеми є наявність адекватної точної інформації. Єдиним способом отримання такої інформації є комунікація.
У даній курсовій роботі була розроблена система менеджменту на акціонерному підприємстві ТА «Робінзон».
Була дана характеристика організації і організації як системи, розглянуті основні системні терміни: вхід, вихід, процес, зворотний зв'язок, суб'єкт, об'єкт, об'єкт управління.
Після вивчення існуючих стратегій, була розроблена стратегія для проектованого підприємства на основі: місії і цілей організації, оцінки і аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища.
Після реалізації стратегії побудована схема управління і визначений тип організаційної системи на підприємстві.
Ознайомившись з основними видами комунікацій, була сформована графічна модель процесу комунікацій.
В процесі аналізу всієї діяльності підприємства була дана характеристика керівникові з позиції впливу і влади в колективі, підходу до лідерства. Рекомендовані стилі поведінки керівника, проведена оцінка професійних якостей.
Працюючи над проектом, закріплені теоретичні навики. Повторивши всі функції управління, ще раз була доведена ефективність роботи менеджера і необхідність його діяльності в нових економічних умовах.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: