перейти на сайт>>

Стратегічне планування на підприємстві-суб’єкті ЗЕД

ID роботи: 3135
Тип роботи:
Об'єм: 60 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
1. загальна характеристика маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
1.1. Поняття стратегії та її роль у зовнішньоекономічній діяльності
2.2. Принципи планування зовнішньоекономічної діяльності
1.3. Зміст і послідовність стратегічного планування
2. Методологія розробки основних стратегій у процесі здійснення зовнішньоекономічної діяльності
2.1. Стратегія експорту
1.2. Стратегія імпорту
1.3. Глобальна стратегія
3. Розробка рекомендацій щодо підвищення ефектиіності стратегічного планування у зовнішньоекономічної діяльності
3.1. Розробка базової стратегії
3.2. Визначення місії та цілей у процесі стратегічного планування
3.3. Розробка стратегії поведінки підприємства на зовнішньому ринку
Висновки
Список використаних джерел



Висновок:

Маркетингову стратегію ЗЕД пропонується визначити як загальну для всього підприємства, довгострокову, адаптовану, інтелектуальну програму досягнення відповідності товарів та послуг вимогам закордонних цільових ринків, ресурсам, можливостям й потенціалу підприємства, спрямовану на задоволення потреб споживачів на цих ринках й засновану на ретельній розробці комплексу міжнародного маркетингу, формалізованого у вигляді підпрограми стратегічного розвитку. В процесі її формування необхідно удосконалювати способи й форми інтеграції підприємства до міжнародного бізнес-простору. Розробка оптимальної маркетингової стратегії ЗЕД підприємства повинна ґрунтуватись на результатах аналізу цільових зарубіжних ринків.
Основою для розробки маркетингової стратегії є необхідність підтримки рівноваги між необхідним рівнем міжнародної інтеграції, заданими цілями підприємства на кожному ринку й можливостями їхнього досягнення. Зазначену відповідність можна отримати побудовою стратегічного профілю ЗЕД. Його застосування дозволить більш обґрунтовано підійти до розробки міжнародного маркетинг-міксу, визначенню цільових ринків, формуванню послідовності виходу на світовий ринок, оцінці моделі міжнародної конкуренції й адаптації до умов обраних СЗГ.
Маркетингова стратегія ЗЕД повинна формуватися на підставі забезпечення відповідності елементів її товарно-ринкового портфеля й портфеля корпоративних ресурсів, що призведе до появлення комплементарного ефекту. При цьому необхідно забезпечити гармонійну відповідність маркетингової стратегій, шляхом акумуляції ресурсів, достатніх для досягнення майбутніх стратегічних альтернатив. Водночас, під час формування інструментальних стратегій слід поєднувати застосування критерію розподілу ресурсів разом з мінімізацією неузгодженості між бажаним й реально сформованим міжнародним маркетинг-міксом підприємства.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: