


Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти та тенденції розвитку підходів до викладання музики у зарубіжних школах
1.1. Музична освіта у сучасному світі та її місце у системі загальної освіти
1.2. Характеристика основних педагогічних систем музикального навчання у зарубіжних країнах
Розділ ІІ. Аналіз практичного досвіду викладання музики у зарубіжних школах
2.1. Музичне навчання і виховання у країнах Північної та Південної Америки
2.2. Зміст та форми викладання музики у Великобританії
2.3. Практика викладання музичних дисциплін у країнах Західної Європи
2.4. Особливості викладання музичних дисциплін у країнах Східної Європи
Висновки
Література
Висновок:
Отже, підсумовуючи викладене вище, можна стверджувати, що музична педагогіка зарубіжних країн має значний науково-методичний і практичний доробок у галузі музичної освіти.
Це стосується передусім теоретичної розробки концепції музичного виховання, яка узагальнила багаторічний практичний досвід та результати науково-теоретичних досліджень у галузі музичної педагогіки; наукового обґрунтування та багаторічної практичної апробації методики навчання музиці учнів основних шкіл; плідної співпраці шкіл з позашкільними закладами (музичними товариствами, академіями, осередками культури).
Аналіз досліджуваної проблеми дозволив виділити прогресивні тенденції музичної освіти в зарубіжних країнах:
прагнення до загальності і доступності музичної освіти;
залучення до загальнолюдських цінностей через сприйняття музичних творів;
виховання через музичне мистецтво (народна і класична музика);
гнучке використання у шкільних програмах популярної музики; установка на розвиток креативних здібностей та здатності учнів до самоактуалізації засобами музики;
індивідуально-диференційований підхід у музичному навчанні та вихованні; елективна система музичної освіти у старших класах;
професійне навчання музиці в умовах загальноосвітньої школи;
культурно-освітня робота з батьками; участь громадськості у музичному вихованні школярів;
застосування аудіо та відеоапаратури, комп’ютерної техніки та різноманітних музичних інструментів;
відкритість світової музично-педагогічного досвіду.
Перераховані особливості та напрямки розвитку музичної освіти за кордоном не вичерпують всього спектру питань, однак розгляд навіть деяких з них призводить до висновку про різноманіття шляхів вирішення проблем, до яких вітчизняні педагоги підходять з традиційних, усталених позицій. Знайомство з актуальними напрямами розвитку музичної освіти за кордоном дозволяє по-новому поглянути на сучасний стан та перспективи вітчизняної музичної освіти.
Паралельно із збереженням її найцінніших традицій необхідно запозичити позитивні напрацювання, які визріли в надрах зарубіжної школи і свідчать про можливості варіативного і гнучкого вирішення актуальних проблем музичної освіти з урахуванням зміни соціокультурної ситуації в сучасному суспільстві та школі.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com