перейти на сайт>>

Товарна політика підприємства в умовах ринкових відносин

ID роботи: 1214
Тип роботи:
Об'єм: 104 стор.
Вартiсть: 300 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1 сутність і наукове обгрунтування розвитку товарної політики підприємства
1.1 Теоретичні підходи до формування асортиментної політики підприємства у умовах ринку
1.2 Нормативно-правова база управління товарною політикою підприємства
1.3 Життєвий цикл товару і особливості маркетингу на основних його етапах. Маркетингова концепція товару
Висновки до першого розділу
Розділ 2 аналіз товарної політики підприємства тов «діана»
2.1 Загальна характеристика ТОВ «Діана»
2.2 Аналіз асортиментної політики підприємства та його потенціал
2.3 Конкурентне середовище підприємства та чинники його розвитку
Висновки до другого розділу
Розділ 3 вдосконалення товарної політики торгового підприємства
3.1 Організація маркетингових досліджень на ТОВ «Діана»
3.2 Посилення ефективності маркетингової діяльності
3.3 Система управління асортиментом і якістю товарів на ТОВ «Діана»
Висновки до третього розділу
Висновки
Список використаної літератури
Додатки



Висновок:

Актуальність проблеми формування асортименту продукції пов'язана з великою пропозицією товарів на ринку, з потребами покупців, що ростуть, і зростанням нецінової конкуренції.
Сутність планування, формування і управління асортиментом полягає в тому, щоб товаровиробник своєчасно пропонував певну сукупність товарів, які б, відповідаючи в цілому профілю його виробничої діяльності, найповніше задовольняли вимогам певних категорій покупців. Набір товарів, пропонованих підприємством-виробником на ринку, називають асортиментом.
Формування асортименту — проблема підбору конкретних товарів, визначення співвідношень між «старими» і «новими» товарами, товарами одиничного і серійного виробництва, «наукоємкими» і «звичайними» товарами, упредметненими товарами, ліцензіями і «ноу-хау».
При формуванні асортименту на будь-якому підприємстві виникають проблеми:
встановлення цінової політики;
вимог до якості товару;
визначення гарантій і рівня сервісного обслуговування і ін.
Важливо також визначити, чи збирається виробник грати роль лідера в створенні принципово нового вигляду продуктів або вимушений слідувати за іншими виробниками.
Формуванню асортименту передує розробка підприємством асортиментної концепції.
Вона є направленою побудовою оптимальної асортиментної структури, товарної пропозиції, при цьому за основу беруться, з одного боку, споживчі вимоги певних груп (сегментів ринку), а з іншого — необхідність забезпечити найбільш ефективне використання підприємством сировинних, технологічних, фінансових і інших ресурсів з тим, щоб проводити вироби з низькими витратами.
Розширення асортименту може відбуватися на декількох рівнях:
збільшення позицій однорідних товарів: виробництво нових сортів, зміна упаковки, розфасовки, конфігурації і так далі вже освоєній продукції;
впровадження різнорідних продуктів: розвиток нових товарних напрямів: диверсифікація;
просування абсолютно нових (аналогів, що не мають) продуктів;
комбінація дій: проведення асортиментних змін на двох або трьох рівнях одночасно.
У даній дипломній роботі проведено дослідження товарного асортименту ТОВ «Діана» та подано рекомендації по його формуванню і просуванню.
Проведено дослідження споживачів мінеральної води і напоїв, вироблюваних ТОВ «Діана» і їх сегментація.
У першому розділі дипломної роботи розглянуті теоретичні основи формування асортиментної політики зокрема, розглянуті суть асортиментної політики, формування асортименту і розробка стратегії.
У другому розділі досліджена асортиментна політика підприємства. Показані напрями діяльності і фінансові результати. Дана характеристика комплексу маркетингу на підприємстві.
Приведений аналіз об'єму продажів продукції в розрізі кожної асортиментної групи ТОВ «Діана» в динаміці за три роки і аналіз оновлення асортименту в розрізі всіх асортиментних груп.
У третьому розділі розроблена заходи щодо вдосконалення асортиментної політики ТОВ «Діана».
Було проведено анкетування споживачів продукції, вироблюваної ТОВ «Діана» і виявлені основні якості продукції, на які звертає увагу покупець при виборі мінеральної води і безалкогольних напоїв.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: