перейти на сайт>>

Товарознавча оцінка асортименту плодово-ягідних кондитерських виробів

ID роботи: 1965
Тип роботи:
Об'єм: 95 стор.
Вартiсть: 400 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи товарознавчої оцінки формування асортиментної політики
1.1. Сутність асортиментної політики
1.2. Технологія планування асортименту
Висновки до розділу
Розділ 2. Основні елементи товарознавчої оцінки асортименту плодово-ягідних кондитерських виробів
2.1. Профільна характеристика підприємства як об'єкту дослідження
2.2 Товарознавча оцінка асортименту ДПФ “Екотехніка-Л”
2.3 Товарознавча оцінка якості плодово-ягідних кондитерських виробів засобами товарознавчої експертизи
2.4. Наявність підприємств-конкурентів
Висновок до розділу
Розділ 3. Шляхи удосконалення формування асортименту плодово-ягідних кондитерських виробів
3.1. Заходи щодо вдосконалення асортименту плодово-ягідної кондитерської продукції
Висновки до розділу
Висновки
Список використаних джерел
Додатки



Висновок:

Актуальність проблеми формування асортименту продукції пов'язана з великою пропозицією товарів на ринку, з потребами покупців і зростанням нецінової конкуренції.
Сутність планування, формування і управління асортиментом полягає в тому, щоб товаровиробник своєчасно пропонував певну сукупність товарів, які б, відповідаючи в цілому профілю його виробничої діяльності, якнайповніше задовольняли вимогам певних категорій покупців. Набір товарів, пропонованих підприємством-виготівником на ринку, називають асортиментом.
Формування асортименту — проблема підбору конкретних товарів, їх окремих серій, визначення співвідношень між "старими і "новими" товарами, товарами одиничного і серійного виробництва, "наукоємкими» і "звичайними" товарами, ліцензіями і "ноу-хау".
При формуванні асортименту виникають проблеми встановлення цінової політики, вимог до якості товару, визначення гарантій і рівня сервісного обслуговування і ін. Важливо також визначити, чи збирається виробник грати роль лідера в створенні принципово нових видів продуктів або вимушений слідувати за іншими виготівниками.
Формуванню асортимента передує розробка підприємством асортиментної концепції. Вона є направленою побудовою оптимальної асортиментної структури, товарної пропозиції, при цьому за основу приймаються, з одного боку, споживацькі вимоги певних груп (сегментів ринку), а з іншогою — необхідність забезпечити найефективніше використовування підприємством сировинних, технологічних, фінансових і інших ресурсів з тим, щоб виготовляти вироби з низькими витратами.
В даному дипломному проекті проведена товарознавча оцінка і надані рекомендації по формуванню і просуванню асортименту плодово-ягідних кондитерських виробів. Проведено дослідження ставлення споживачів до придбаних товарів відповідно віку, статі, доходів на члена сім’ї.
Отже, суть проблеми формування асортименту полягає в плануванні практично всіх видів діяльності, направлених на відбір продуктів для майбутнього виробництва і реалізації на ринку і на приведення характеристик цих продуктів у відповідність з вимогами споживачів.
Формування на основі планування асортименту продукції — безперервний процес, що продовжується протягом всього життєвого циклу продукту, починаючи з моменту зародження задуму про його створення і кінчаючи вилученням з товарної програми.
Сенсорна оцінка, яка відзначається простотою та швидкістю проведення та може служити основою контроля якості продуктів харчування і прогнозування споживацького попиту.
Система формування асортименту включає наступні основні моменти.
1. Всебічно вивчена якість, хімічний склад, енергетична та біологічна цінність, споживчі характеристики кондитерських плодово-ягідних виробів. Визначення поточних і перспективних потреб покупців, аналіз способів використовування даної продукції і особливостей купівельної поведінки на відповідних ринках.
2. Оцінка існуючих аналогів конкурентів по тих же напрямах.
3. Критична оцінка що випускаються підприємством виробів в тому ж асортименті, що і в п.п. 1 і 2, але вже з позицій покупця.
4. Рішення питань: "які продукти слід додати в асортимент, а які виключити з нього через зміни в рівні конкурентоспроможності; чи слід диверсифікувати продукцію за рахунок інших напрямів виробництва підприємства, що виходять за рамки його профілю, що склався?"
5. Розгляд пропозицій про створення нових продуктів, удосконаленні існуючих, а також про нові способи і області вживання товарів.
6. Розробка специфікацій нових або поліпшених продуктів відповідно до вимог покупців.
7. Вивчення можливостей виробництва нових або вдосконалених продуктів, включаючи питання цін, собівартості і рентабельності.
8. Проведення випробувань (тестування) виробів з урахуванням потенційних споживачів в цілях з'ясування прийнятності цих товарів по основних показниках.
9. Розробка спеціальних рекомендацій для виробничих підрозділів підприємства щодо якості, фасону, ціни, найменування, упаковки, сервісу і т.д. відповідно до результатів проведених випробувань, підтверджуючих прийнятність характеристик виробу або що зумовили необхідність їх зміни.
10. Оцінка і перегляд всього асортименту.
Фізико-хімічне дослідження в комплексі з сенсорним аналізом показало, що 3 зразки відповідають вимогам якості.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: