перейти на сайт>>

Товар як об’єкт комерційної діяльності

ID роботи: 2041
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ
1. Особливості товару як об’єкту комерційної діяльності фірми
2. Загальна зарактеристика підприємства
3. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових сегментів
4. Позиціювання нового товару на Луганському ринку алкогольних напоїв
5. Висновки та пропозиції
Список літератури
Додатки



Висновок:

Товарна політика в системі маркетингу охоплює: формування товарного асортименту відповідно до запитів споживача; забезпечення конкурентноспроможності товарів; визначення товарних стратегій відповідно до стадії життєвого циклу товарів; політику нововведень; визначення товарної марки, упаковки і сервісу; позиціювання товарів.
В умовах ринкової економіки визначальним чинником для завоювання бажаної позиції підприємством на ринку стає конкурентоспроможність товару. Конкурентоспроможність з погляду маркетингу це перевага товару на ринку, яка сприяє успішному збуту в умовах конкуренції. Це загальне поняття розкривається через дві основні групи показників: якість товару і сумарні витрати споживача.
Отже, виконуючи дану курсову роботу, ми провели дослідження ринку виробництва коньяку, здійснили позиціонування, розробили рекламну кампанію.
Щодо самого товару, основне, що ми враховували, - це те, що споживач купує насолоду від витонченого смаку, хороший настрій, а не просто пляшку коньяку. Не другорядну роль при розробленні товару відіграла і упаковка, метою якої є перш за все зацікавити потенційного споживача. Крім цього вона є засобом комунікації з нашим споживачем.
Перш ніж виходити на ринок, було проведено ретельний аналіз споживчої потреби та кон’юнктури ринку. Оскільки естетичні потреби людей не можливо повністю задовольнити (смаки споживачів сильно відрізняються одні від одних), ми на основі проведеної сегментації, враховуючи параметри нового товару, визначили споживачів, на потреби яких будемо орієнтуватись в нашій діяльності.
Отже, завдяки характеристикам товару, котрі відмінні від якостей товарів конкурентів, у поєднанні з активною діяльністю з просування товару, підприємство знайшло своє місце на ринку, відокремлене у свідомості споживачів від аналогічних товарів конкурентів, тобто, знайшло свою “нішу” на ринку.
Зрозуміло, що коньяк – напій, створений для задоволення. І хоча наше життя метушливе і швидкоплинне, з коньяком ми завжди можемо подарувати собі приємні і яскраві хвилини дозвілля


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: