перейти на сайт>>

Удосконалення організаційно-правових заходів боротьби зі злочинністю з метою забезпечення фінансової безпеки держави

ID роботи: 5796
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 50 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Поняття та значення фінансової безпеки держави

Розділ 2. Організаційно-економічний механізм забезпечення фінансової безпеки

Розділ 3. Удосконалення організаційно-правового забезпечення економічної безпеки держави

Висновки

Література



Висновок:

Кризові тенденції, що характери­зують розвиток економіки України, зумовили визначення внутрішніх загроз для економічної безпеки України як таких, що набагато перевищують не­безпеку зовнішніх і можуть призвести до дезінтеграції України, до загально­національних техногенних та еколо­гічних катастроф, соціального вибуху або істотного обмеження можливо­стей керівництва держави щодо вирі­шення внутрішніх проблем і дій на міжнародній арені. Отже, на сучасно­му етапі Україні потрібно своєчасно ви­явити фактори, які підривають стійкість, соціально-економічну внутрішню без­пеку держави. Коли Україна макси­мально певно визначить свої головні національні та економічні інтереси, вона зможе оптимально втілити їх у життя, що забезпечить її економічну незалежність та безпеку. Державна стратегія повинна розвивати поло­ження концепції національної безпе­ки країни, приймаючи до уваги націо­нальні інтереси в галузі економіки.

Стійкість і стабільність національ­ної економіки передбачає міцність і надійність усіх елементів економічної системи, захист усіх форм власності, стримування дестабілізуючих чинників.

Поняття фінансової безпеки так само широке, як, власне, й тлумачення фінансів як системи економічних відносин, що виникають в процесі створення та використання централізованих і децентралізованих фондів грошових коштів. А відтак – фінансова безпека являє собою надзви­чайно складну багаторівневу систему, яку утворюють ряд підсистем, кожна з котрих має власну структуру і логіку розвитку.

До найпріоритетніших економіч­них інтересів належать: створення само­достатньої соціально орієнтованої економіки; збереження та розвиток інтелектуального та науково-техніч­ного потенціалу; забезпечення еконо­мічно безпечних умов життєдіяльності суспільства; побудова рівноправних і взаємовигідних економічних відносин з іншими державами.

Досягнення високого рівня економічної безпе­ки неможливе без реалізації державної політики з її забезпечення на основі формування сприятливих макроекономічних передумов, надійного, удоскона­леного, згідно з потребами і викликами сучасності, фінансового базису, розви­неного інноваційно-інвестиційного потенціалу, соціально орієнтованого еко­номічного середовища та ін. Цьому повинно передувати визначення принци­пів, пріоритетних завдань, шляхів і механізмів забезпечення інтересів ключо­вих суб'єктів безпеки та захисту їх від впливу внутрішніх і зовнішніх загроз.

Таким чином, перспективним напрямом удосконалення структури державних органів – елементів системи забезпечення економічної безпеки – має стати оптимізація структурних утворень, яка дасть змогу створити умови для їх взаємодії на регіональному рівні, ліквідації функ­ціонального дублювання, більш чіткого розмежу­вання компетенції та відповідальності між пра­воохоронними органами й органами виконавчої влади, поліпшення координації їх діяльності. На перший план виходить не протидія та боротьба з економічною злочинністю, а запобігання зло­чинним проявам – упереджувальний (стратегіч­ний за своїм змістом) вплив на правопорушення. Наявні проблеми в діяльності розвідувальних органів (підрозділів), аналітичних служб, експер­тних установ потребують визначення механізмів центрального керівництва та координації їх діяль­ності, розробки пріоритетних завдань, узгодження стратегічних і тактичних напрямів їхньої діяль­ності, вдосконалення інформаційно-аналітичної діяльності, а також упровадження в практику ро­боти правозахисних і правозастосовних органів превентивного реагування на прояви економічної злочинності потребує вдосконалення якісних і кількісних методів діагностики, узгодженості дій усіх суб’єктів забезпечення національної еконо­мічної безпеки та розвитку політики ресурсного забезпечення.

 


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: