перейти на сайт>>

Українські ЗМІ та вітчизняний шоу-бізнес. Шляхи взаємодії та співпраці

ID роботи: 290
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:
Вступ Розділ 1. Шоу-бізнес і роль інформації в його функціонуванні 1.1. Поняття та особливості шоу-бізнесу 1.2. Роль ЗМІ в шоу-бізнесі Розділ 2. Зв'язки з громадськістю у сфері організації і їх прояви 2.1. Особливості діяльності ЗМІ в шоу-бізнесі 2.2. Основні шляхи взаємодії та співпраці ЗМІ та шоу-бізнесу 2.3. Роль телебачення у сфері шоу-бізнесу 2.4. Робота з пресою як PR-метод Висновок Список використаної літератури

Висновок:
Аналізуючи особливості розвитку і становлення шоу-бізнесі та його взаємодію із засобами масової інформації, варто зробити акцент на те, що шоу-бізнес в наший країні ввібрав в себе накопичений досвід дореволюційної і радянської естради, зазнавши ідеологічний пресинг держави; він розвивається в нових умовах, по правилах ринкових відносин, а також інтеграції західних PR-методів в цю сферу бізнесу. Розвиток і функціонування шоу-бізнесу неможливий без професіоналів, що уміють цей бізнес організувати. Менеджерові недостатньо уміти знайти і відчути талант, передбачати той вид діяльності, який принесе прибуток, необхідно мати здібності до того, щоб організувати її з урахуванням економічних, соціокультурних і політичних чинників, уміти встановлювати зв'язки з різними структурами, як державними, так і комерційними. Разом з тим шоу-індустрія не може функціонувати без фінансової підтримки з боку як комерційних, так і некомерційних структур. Шоу-бізнес – це завжди ризик: фінансовий, психологічний, соціальний, оскільки в нім сполучені різні види і жанри мистецтва, а його продукція розрахована на масове споживання. Втілення таких сценічних форм, як фестивалі, конкурси, гала-концерти, міжнародні форуми, часто буває реально тільки за наявності меценатів або спонсорів. Був проведений аналіз особливостей ролі ЗМІ в шоу-бізнесі. Досліджені основні методи взаємодії із ЗМІ, що існують в музичному шоу-бізнесі Україні на сьогоднішній день. На підставі проведеної роботи можна стверджувати, що на Заході шоу-бізнес набагато розвиненіший і саме західний шоу-бізнес є третім джерелом PR, вітчизняний ринок поступово усвідомлює необхідність інтеграції західних методів співпраці із ЗМІ. Він розвивається, поступово долаючи ту різницю, яка існує сьогодні, стираючи причини, що вибачають дане відставання. І тенденція, що простежується в зміні взаємин артистів і організацій, що роблять вплив на громадську думку, свідчить про те, що контракти, які укладаються, і договори передбачають роботу саме в тому напрямі, який забезпечує швидку інтеграцію західних методів співпраці зі ЗМІ. В ході проведеного дослідження можна зробити наступні висновки. Використання ЗМІ в шоу-бізнесі стає все більш впорядкованим, люди, зайняті в цій сфері розуміють необхідність створення і імплементації схем, що спрощують організацію концертів, промоушн артистів, а також гарантуючий результат і дохід. Існує явна орієнтація на західний досвід. Хоча специфіка смаків українського населення і відчуженість регіонів, а, відповідно і методів роботи в них простежується дуже чітко. ЗМІ стають більш активними, спрощуючи собі завдання: населення почало впливати на радіо, ТБ і, відповідно, на пресу. Завдяки інтерактивним програмам, воно вибирає тих артистів, які йому подобаються. Практична значущість роботи полягає у використанні отриманих результатів в подальшій дослідницькій діяльності. Дана робота може використовуватися, як методичний або допоміжний матеріал всіма, хто цікавиться аналізом особливостей зв'язків з громадськістю у сфері шоу-бізнесу.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: