


Змiст:
Вступ Розділ 1. Шоу-бізнес і роль інформації в його функціонуванні 1.1. Поняття та особливості шоу-бізнесу 1.2. Роль ЗМІ в шоу-бізнесі Розділ 2. Зв'язки з громадськістю у сфері організації і їх прояви 2.1. Особливості діяльності ЗМІ в шоу-бізнесі 2.2. Основні шляхи взаємодії та співпраці ЗМІ та шоу-бізнесу 2.3. Роль телебачення у сфері шоу-бізнесу 2.4. Робота з пресою як PR-метод Висновок Список використаної літератури
Висновок:
Аналізуючи особливості розвитку і становлення шоу-бізнесі та його взаємодію із засобами масової інформації, варто зробити акцент на те, що шоу-бізнес в наший країні ввібрав в себе накопичений досвід дореволюційної і радянської естради, зазнавши ідеологічний пресинг держави; він розвивається в нових умовах, по правилах ринкових відносин, а також інтеграції західних PR-методів в цю сферу бізнесу. Розвиток і функціонування шоу-бізнесу неможливий без професіоналів, що уміють цей бізнес організувати. Менеджерові недостатньо уміти знайти і відчути талант, передбачати той вид діяльності, який принесе прибуток, необхідно мати здібності до того, щоб організувати її з урахуванням економічних, соціокультурних і політичних чинників, уміти встановлювати зв'язки з різними структурами, як державними, так і комерційними. Разом з тим шоу-індустрія не може функціонувати без фінансової підтримки з боку як комерційних, так і некомерційних структур. Шоу-бізнес – це завжди ризик: фінансовий, психологічний, соціальний, оскільки в нім сполучені різні види і жанри мистецтва, а його продукція розрахована на масове споживання. Втілення таких сценічних форм, як фестивалі, конкурси, гала-концерти, міжнародні форуми, часто буває реально тільки за наявності меценатів або спонсорів. Був проведений аналіз особливостей ролі ЗМІ в шоу-бізнесі. Досліджені основні методи взаємодії із ЗМІ, що існують в музичному шоу-бізнесі Україні на сьогоднішній день. На підставі проведеної роботи можна стверджувати, що на Заході шоу-бізнес набагато розвиненіший і саме західний шоу-бізнес є третім джерелом PR, вітчизняний ринок поступово усвідомлює необхідність інтеграції західних методів співпраці із ЗМІ. Він розвивається, поступово долаючи ту різницю, яка існує сьогодні, стираючи причини, що вибачають дане відставання. І тенденція, що простежується в зміні взаємин артистів і організацій, що роблять вплив на громадську думку, свідчить про те, що контракти, які укладаються, і договори передбачають роботу саме в тому напрямі, який забезпечує швидку інтеграцію західних методів співпраці зі ЗМІ. В ході проведеного дослідження можна зробити наступні висновки. Використання ЗМІ в шоу-бізнесі стає все більш впорядкованим, люди, зайняті в цій сфері розуміють необхідність створення і імплементації схем, що спрощують організацію концертів, промоушн артистів, а також гарантуючий результат і дохід. Існує явна орієнтація на західний досвід. Хоча специфіка смаків українського населення і відчуженість регіонів, а, відповідно і методів роботи в них простежується дуже чітко. ЗМІ стають більш активними, спрощуючи собі завдання: населення почало впливати на радіо, ТБ і, відповідно, на пресу. Завдяки інтерактивним програмам, воно вибирає тих артистів, які йому подобаються. Практична значущість роботи полягає у використанні отриманих результатів в подальшій дослідницькій діяльності. Дана робота може використовуватися, як методичний або допоміжний матеріал всіма, хто цікавиться аналізом особливостей зв'язків з громадськістю у сфері шоу-бізнесу.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com