


Змiст:
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОЮ РЕПУТАЦІЄЮ ОРГАНІЗАЦІЇ |
|
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ПАТ «Готель «Прем’єр Палац» |
2.1. Загальна характеристика діяльності ПАТ «Готель «Прем’єр Палац» |
2.2. Аналіз системи репутаційного менеджменту В ПАТ «ГОТЕЛЬ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ» |
2.3. Оцінка системи управління діловою репутацією в ПАТ «Готель «Прем’єр Палац» |
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ ГОТЕЛЮ |
3.1. Розробка заходів з вдосконалення системи управління діловою репутацією |
3.2. Економічне обґрунтування запропонованих заходів |
ВИСНОВКИ |
РЕЗЮМЕ |
RESUME |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
ДОДАТКИ
|
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com