перейти на сайт>>

Управління якістю обслуговування споживачів

ID роботи: 2634
Тип роботи:
Об'єм: 110 стор.
Вартiсть: 300 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні основи управління якістю обслуговування споживачів
1.1. Розвиток системного підходу до управління якістю обслуговування споживачів
1.2. Принципи управління якістю обслуговування споживачів
1.3. Концепція сучасної системи TQM як ефективна модель управління якістю на підприємстві
1.4. Висновки
2. Дослідження системи управління якістю обслуговування споживачів на ТОВ «Телесистеми України»
2.1. Характеристика ТОВ «Телесистеми України» щодо управління якістю обслуговування споживачів
2.2. Аналіз техніко-економічних показників діяльності ТОВ «Телесистеми України»
2.3. Аналіз якості послуг Інтернет зв’язку ТОВ «Телесистеми України»
2.4. Висновки
3. Шляхи удосконалення системи управління якістю обслуговування споживачів на ТОВ «Телесистеми України»
3.1. Вдосконалення системи стандартів якості послуг Інтернет зв’язку на ТОВ «Телесистеми України»
3.2. Створення комплексної системи захисту інформації Інтернет - провайдера «People.net» на ТОВ «Телесистеми України»
3.3. Обґрунтування методики оцінювання економічної ефективності управління якістю на ТОВ «Телесистеми України»
Загальні висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: