![](https://studentu.in.ua/wp-content/themes/TechHub/images/type.png)
![](https://studentu.in.ua/wp-content/themes/TechHub/images/my-reports.png)
![](https://studentu.in.ua/wp-content/themes/TechHub/images/wallet.png)
Змiст:
Вступ
1. Сутність обслуговування споживачів та його роль у сучасній економіці
2. Загальна характеристика ТОВ «Епіцентр-К»
3. Характеристика існуючої системи обслуговування споживачів на підприємстві
4. Характеристика рівня обслуговування покупців у ТОВ «Епіцентр-К»
5. Оцінка ефективності методів продажів і організація додаткових послуг покупцям
6. Розробка заходів з удосконалення форм продажу та обслуговування покупців у ТОВ «Епіцентр-К»
Висновки та пропозиції
Література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com