перейти на сайт>>

Формування асортименту бензину в умовах ринку та його якість

ID роботи: 3301
Тип роботи:
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
Формування асортименту бензину в умовах ринку та його якість
1. Загальні властивості бензинів
2. Вплив конструктивних експлуатаційних факторів і складу палива на процес згоряння
3. Оцінка і методи підвищення противодетонаційнних властивостей бензинів
5. Корозійні властивості бензинів
6. Види і марки бензинів
7. Асортимент і норми витрати бензину
Висновки
Список використаної літератури



Висновок:

Основною тенденцією сучасного автомобільного двигуно будівництва є підвищення ступеня стиску (ступінь стиску— це відношення повного обсягу циліндра двигуна до обсягу камери згоряння), тому що тільки в цьому випадку можна істотно поліпшити техніко-економічні й експлуатаційні показники автомобіля. При підвищенні ступеня стиску збільшується літрова потужність і знижується питома витрата бензину. Одночасно підвищується коефіцієнт використання тепла згорілого палива. Однак форсування двигунів при збільшенні ступеня стиску вимагає застосування бензину з поліпшеною детонаційною стійкістю.
Утворення пальної суміші залежить від випаровуваності палива, схованої теплоти паротворення, пружності пар і поверхневого натягу. Для бензша найбільш важлива випаровуваність і пружність пар, інші показники близькі між собою для різних сортів.
Основну частину палива називають робочою фракцією (по кривої разгонки від 10 до 90 %). Від її випаровуваності залежать утворення пальної суміші при різних режимах роботи двигуна. По стандарті робочу фракцію нормують 50%-ний крапкою. Чим вона нижче, тим однорідніше склад палива і пальної суміші по окремих циліндрах, стійкіше працює двигун.
Бензин — це складна суміш легких ароматичних, нафтенових, парафінових вуглеводнів і їхніх похідних з числом вуглецевих атомів від 4 до 10, середньою молекулярною масою близько 100, що википає в межах 35,.200°С. Бензини — легкозаймисті безбарвні чи злегка жовті (без спеціальних добавок) рідини.
Основну масу бензину одержують при переробці нафти (пряма перегонка, термічний і каталітичний крекінг) чи нафтових газів. Дуже невелику кількість виробляють зі смол твердих видів палива (сланці, кам'яне вугілля).
Оцінка якості карбюраторного палива по його корозійних властивостях має практичне значення не тільки при використанні його в двигуні, але і при збереженні, перекачуванні, транспортуванні і т.п. Вхідні до складу палива вуглеводні не корелюють. Корозія викликається вмістом таких речовин, як водорозчинні кислоти і луги, що залишаються в паливі при очищенні; органічні кислоти, переважно нафтові; сірка і сірчисті з'єднання; вода.
У сільському господарстві бензин в основному використовують як паливо для вантажних і легкових автомобілів, у пускових, мотоциклетних і деяких інших двигунах. У значно меншій кількості бензин використовують у сільськогосподарській авіації, як розчинник лакофарбових матеріалів, при ремонті камер, покришок і для інших технічних і технологічних нестатків.
Сучасні автомобільні бензини являють собою складну суміш різних компонентів. Основою служить бензин прямої чи перегонки каталітичного крекінгу. У залежності від сорту і марки вироблюваного бензину до базового бензину додають різні з'єднання. Для одержання високооктанових бензинів вводять ароматичні вуглеводні, для пизкооктановых-продукты термічного крекінгу і легені вуглеводні, одержувані при переробці нафтових газів. Більшість марок бензину роблять з використанням антидетонаторів.
Дуже небажана наявність у паливі механічних домішок, що забивають жиклери карбюратора і сприяють підвищенню зносу деталей двигуна.
Усі сорти бензинів, крім Аі-98, поділяються на літні і зимові. Літні сорти призначені для застосування у всіх районах, крім, північних н північно-східних, з і квітня по 1 жовтня. У південних районах їх використовують цілий рік. Зимові в північних і північно-східних районах застосовують весь рік, а в інших, крім південних,— з 1 жовтня по 1 квітня.
Зимові бензини від літніх відрізняються в основному полегшеним фракційним складом і більш високим значенням тиску насичених пар, що забезпечує більш легкий пуск, прогрівши й експлуатацію автомобілів у зимових умовах.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: