перейти на сайт>>

ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ТРОМБОНІСТА У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

ID роботи: 5936
Тип роботи:
Об'єм: 60 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретично-методичні основи формування виконавської майстерності тромбоніста у виший музичній школі

1.1.Термінологічний аналіз проблеми

1. 2.       Еволюція педагогічних уявлень щодо виконавської майстерності тромбоніста

1.3. Висновки до першого розділу

Розділ 2. Практично-експериментальне формування виконавської майстерності та педагогічних умов

2.1. Обґрунтування педагогічних умов формування виконавської майстерності тромбоніста у ВНЗ

2.2. Експериментальна перевірка запропонованих педагогічних умов

2.3. Висновки до другого розділу

Висновок

Литература



Висновок:

У другому розділі магістерської роботи був розроблений комплекс педагогічних умов, спрямований на підвищення виконавської майстерності студентів-тромбонистів.

Розроблена нами методика формування виконавської майстерності учнів у процесі навчання грі на тромбоні, яка включила перелік розроблених педагогічних умов, пройшла апробацію в КНУКіМ.

Особливості формування виконавської майстерності у процесі навчання грі на тромбоні обумовлені, специфікою інструменту, історичним розвитком виконавства на ньому, доступністю для розуміння і сприйняття традиційного репертуару тромбоністів. У процесі навчання грі на тромбоні, необхідно враховувати виявлені можливості формування виконавської майстерності учнів-тромбонистів, конструктивні особливості інструменту, специфіку виконавської майстерності тромбонистів (володіння навичками варіювання мелодії, підбору по слуху, акомпанементу).

Ми передбачали, що процес формування виконавської майстерності тромбоністів у вищому музичному закладі стане більш ефективним та буде відповідати сучасним вимогам при наступних умовах:

1. Змінити форми та графіки звітності зі спеціального інструменту таким чином, щоб студенти протягом навчального року мали змогу пройти більше художнього та технічного матеріалу і набрати більше виконавського досвіду публічних виступів соло та у складі виконавських колективів на сцені, спектаклі, концертній естраді.

2. Регламентувати, контролювати та створити звітність за виконану самостійну роботу студента. Внести у графік занять обов’язкові часи самостійної підготовки до виконавської діяльності.

3. Розширити виконавський репертуар студента та його слухові здібності за рахунок завдань з імпровізації, пошуку або підбору на слух, також пізніше транспонування у різні тональності та інструментування, відомих мелодій з різних сучасних мультимедійних явищ, як аудіо і відео записів, концертів, кінофільмів, спектаклів тощо.

4. Збільшити кількість годин обов’язкової ансамблевої роботи, розділити ансамблеву роботу на види: ансамблеву роботу над художніми творами у оркестрових групах, та ансамблеву роботу над художніми творами з різними інструментами, і таким чином внести її у графік занять.

Під час індивідуальних занять особливе місце відводилося розвитку виконавської уваги учнів, формуванню навичок самоконтролю виконавських дій, що, на наш погляд, є обов'язковою умовою розвитку виконавських умінь і навичок.

Експериментальне дослідження ефективності розроблених педагогічних умов показало, що показники, які характеризують виконавську майстерність музиканта-тромбоніста у студента, який брав участь в експерименті значно підвищилися. При цьому виконавська майстерність студента, який продовжував заняття по традиційній програмі та не брав участі в експерименті залишилася практично на тому ж рівні.

Таким чином, у ході проведення всіх етапів дослідження висунута гіпотеза  підтвердилася. Експериментальні дані свідчать, що удосконалення    виконавської майстерності музиканта зумовлюється впровадженням регулятивно-особистісного підходу до навчального процесу, що передбачає активізацію професійно-рефлексивної діяльності студента-тромбоніста.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: