перейти на сайт>>

Формування почуття патріотизму засобами народної символіки у дітей дошкільного віку

ID роботи: 9057
Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ПАТРІОТИЗМУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

1.1. Сутність поняття «патріотичне виховання»

1.2. Характеристика народних символів в Україні

Висновки з розділу І

РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ   ФОРМУВАННЯ ПОЧУТТЯ ПАТРІОТИЗМИ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

2.1 Діагностики рівнів сформованості почуття патріотизму в дітей старшого дошкільного віку

2.2 Формування патріотизму в ДНЗ

Висновки з розділу ІІ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:

Підводячи підсумок дослідженню теоретичних основ виховання патріотизму в дитячому дошкільному закладі зазначимо, що проблема патріотизму та патріотичного виховання займала і займає важливе місце в дослідженнях представників різних галузей наукового знання. Так, питання патріотизму розглядаються у філософії, педагогіці, психології і т. д. В узагальненій формі патріотизм означає почуття любові до Батьківщини, турботу про її інтереси і готовність до її захисту від ворогів.

Метою національно-патріотичного виховання є формування у молодого покоління високого рівня патріотичної свідомості, почуття любові до своєї країни, поваги до державних та національних символів, готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків.

Дошкільний вік як період становлення особистості має свої потенційні можливості для формування вищих моральних почуттів, до яких відноситься і почуття патріотизму. Саме в цей період становлення особистості, коли формуються основи характеру, ставлення до навколишнього світу, людей, до себе, засвоюються моральні норми поведінки і моральні якості особистості.

Неможливо говорити про виховання любові до Батьківщини без повідомлення дітям певних знань про неї. У зв’язку з цим зміст занять також можливо визначити в декількох напрямках. Дитина дошкільного віку може і повинна знати, як називається країна, в якій він живе, її головне місто, столицю, своє рідне місто чи село, головні визначні пам’ятки, державні та національні символи. До державних символів будь-якої країни відносять прапор, герб та гімн. Народні символи України мають яскраво виражений етноментальний характер.  До них відносять такі вербальні символи: хата, рушник, калина,  верба.

Проведене експериментальне дослідження щодо рівня сформованості знань про державні та народні символи українського народу показало, що   високий рівень   сформованості таких знань  виявлений у 27% старших дошкільників,  середній рівень у 31 % дітей; низькі результати показали 40% дітей.

Дослідження підтвердило, що, незважаючи на багаті за кількістю та якістю теоретичні та практичні розробки в області патріотичного виховання на сучасному етапі, в силу відсутності розробок, відповідних новим світоглядним установкам і педагогічним реаліям, зберігається низький рівень розвитку патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку.

Беручи до уваги такий стан речей, було розроблено рекомендації щодо формування патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку шляхом ознайомлення їх з державною та народною символікою.

Основною метою занять є формування почуття патріотизму школярів, яке робить вирішальний вплив на самі різноманітні етнічні процеси, що відбуваються в сучасному суспільстві.

Існують різноманітні форми виховання у дітей патріотичних почуттів та ознайомлення їх з державними та національними символами українського народу. Це бесіди про, читання дитячих книг, відповідний підбір пісень і віршів для розучування.

Найефективнішими засобами, що стимулюють процес формування патріотичних почуттів у старших дошкільнят є: бесіди про державні та народні символи, їх походження; народні та сюжетно-рольові ігри; участь у народних обрядах, релігійних та родинних святах; різні види екскурсій.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: