перейти на сайт>>

Характеристика системи менеджменту на підпиємстві

ID роботи: 2585
Тип роботи:
Об'єм: 47 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
1. Загальна характеристика організації
2. Формування функцій менеджменту на підприємстві
2.1. Планування
2.2. Організація
2.3. Мотивація
2.4. Контроль
3. Використання методів менеджменту в організації
4. Розробка механізмів ухвалення управлінських рішень
5. Проектування комунікацій на підприємстві
6. Формування механізмів управління групами співробітників в організації
7. Розробка пропозицій по вдосконаленню керівництва
8. Оцінка ефективності систем менеджменту
Висновок
Використана література



Висновок:

Чотири функції управління - планування, організація, мотивація і контроль - мають дві загальні характеристики: всі вони вимагають ухвалення рішень, і для всіх необхідна комунікація, обмін інформацією, щоб отримати інформацію для ухвалення правильного рішення і зробити це рішення зрозумілим для інших членів організації. Через це, а також унаслідок того, що ці дві характеристики зв'язують все чотири управлінські функції, забезпечуючи їх взаємозалежність, комунікації і ухвалення рішень часто називають процесами, що пов'язують.

Ухвалення рішень - це вибір того, як і що планувати, організовувати, мотивувати і контролювати. У найзагальніших рисах саме це складає основний зміст діяльності керівника.

Основною вимогою для ухвалення ефективного об'єктивного рішення або навіть для розуміння дійсних масштабів проблеми є наявність адекватної точної інформації. Єдиним способом отримання такої інформації є комунікація.

У даній курсовій роботі була розроблена система менеджменту на акціонерному підприємстві АТ „СВК ім. Фрунзе”.

Була дана характеристика організації і організації як системи, розглянуті основні системні терміни: вхід, вихід, процес, зворотний зв'язок, суб'єкт, об'єкт, об'єкт управління.

Після вивчення існуючих стратегій, була розроблена стратегія для проектованого підприємства на основі: місії і цілей організації, оцінки і аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища.

Після реалізації стратегії побудована схема управління і визначений тип організаційної системи на підприємстві.

Ознайомившись з основними видами комунікацій, була сформована графічна модель процесу комунікацій.

В процесі аналізу всієї діяльності підприємства була дана характеристика керівникові з позиції впливу і влади в колективі, підходу до лідерства. Рекомендовані стилі поведінки керівника, проведена оцінка професійних якостей.

Працюючи над проектом, закріплені теоретичні навики. Повторивши всі функції управління, ще раз була доведена ефективність роботи менеджера і необхідність його діяльності в нових економічних умовах.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ БУДЬ-ЯКИХ ПИТАНЬ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО АДМІНІСТРАТОРА САЙТУ 0501022921, natvik78@yandex.ru

Замовити цю роботу за допомогою форми: