


Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади визначення якості послуг
1.1. Сутність та багатоаспектність поняття якості
1.2. Вітчизняний та світовий досвід управління якістю послуг в умовах ринку
1.3. Проблеми впливу прибутку та витрат підприємства на якість послуг
1.4. Висновки
Розділ 2. Практичні дослідження якості послуг, наданих закладами ресторанного господарства на прикладі ресторану «харбін»
2.1. Тенденції розвитку ресторанного бізнесу в Україні та нормативна документація, що регламентує їх діяльність
2.2. Аналіз послуг та умови їх надання у ресторані «Харбін»
2.3. Розробка та оцінювання проектів щодо підвищення якості обслуговування у ресторані «Харбін»
2.4. Висновки
Розділ 3. Шляхи підвищення якості послуг у ресторані «харбін»
3.1. Роль статистичних методів в управлінні якістю послуг у ресторані «Харбін»
3.2. Розробка системи сервіс-менеджменту для підвищення якості послуг у ресторані «Харбін»
3.3. Використання ефективних методів щодо підвищення стандартів обслуговування клієнтів у ресторані «Харбін»
Загальні висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com