перейти на сайт>>

Аналіз загальних принципів оцінки маркетингової складової потенціалу підприємства

ID роботи: 6838
Тип роботи:
Об'єм: 51 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО – МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ СКЛАДОВОЇ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

1.1  Формування маркетингового потенціалу підприємства

1.2 Комплексний маркетинговий потенціал як сукупний потенціал маркетингових зусиль підприємства

РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА

2.1  Характеристика ТОВ «Лист»

2.2 SWOT – аналіз ТОВ «Лист»

2.3 Характеристика зовнішнього середовища

2.4 Оцінка виробничого потенціалу та бізнесу

РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА

3.1   Оцінка маркетингової складової потенціалу підприємства

3.2 Аналіз загальних принципів оцінки маркетингової складової потенціалу підприємства

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ



Висновок:

Маркетинговий потенціал є невід’ємною складовою частиною загального потенціалу підприємства. Його доцільно розглядати у вузькому і широкому змісті. У вузькому змісті комплексний маркетинговий потенціал являє собою сукупний потенціал маркетингових ресурсів і сукупний потенціал маркетингових зусиль підприємства, ефективне використання якого забезпечить досягнення корпоративних цілей. У широкому змісті маркетинговий потенціал - це декомпозиція маркетингових ресурсів і маркетингових зусиль на окремі потенціали.

Сутність маркетингового потенціалу підприємства полягає у максимальній спроможності підприємства використовувати всі провідні досягнення у галузі маркетингу.

Маркетинговий потенціал підприємства слід розглядати як низку із окремих потенціалів, які характеризують: ступінь готовності маркетингових ресурсів, організаційного механізму маркетингу і спроможності досягати необхідних маркетингових результатів.

Невід’ємною складовою ресурсного потенціалу підприємства є маркетинговий потенціал. На особливу увагу заслуговує його дослідження і моніторинг,  що допомагає зробити оцінку ефективності та механізмів функціонування підприємства,  а також вивчення кон’юнктури ринку в умовах фінансово-економічної кризи з метою вибору перспективних ринків збуту конкурентоспроможної продукції. З цього виходить, що своєчасне виявлення та застосування маркетингового потенціалу на підприємстві дозволяє підвищити його конкурентоспроможність.

Узагальнюючим принципом маркетингової складової потенціалу підприємства є принцип найбільш ефективного використання, який полягає в урахуванні  залежності ринкової вартості об’єкта оцінки від його найбільш ефективного використання. Під найбільш ефективним використанням доцільно розуміти таке використання майна, що забезпечує створення максимальної вартості об’єкта оцінки. При цьому необхідно вивчати тільки ті варіанти використання майна, які є технічно можливими, дозволеними та економічно доцільними.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: