Тип роботи:
Об'єм: 41 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
Вступ
РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗМІСТОВІ ЗАСАДИ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1.1. Історія створення підручників з української літератури
1.2. Дидактичні вимоги до шкільних підручників з української літератури
1.3. Концептуальні засади створення підручників з української літератури
1.4. Змістові складники підручників з української літератури
РОЗДІЛ 2. НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ АНАЛІЗ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
2.1. Відповідність концепції літературної освіти (порівняти з програмою з української літератури для 6 класу)
2.2. Структурування підручника (рубрики, ілюстрації до текстів і завдань)
2.3. Доступність матеріалу
2.4. Науковість викладу матеріалу
2.5. Організація самостійної роботи
Висновки
Література
Висновок:
Сучасна школа повинна допомогти учневі творити себе, бути скульптором, архітектором своєї долі. Формування особистості в школі має йти шляхом розширення її творчих можливостей, розкриття її потенціалу, вироблення самокритичного ставлення до самого себе, навколишнього світу, своєї діяльності. Слід також враховувати і те, що XXI століття буде століттям професіоналів, основним критерієм яких служить компетентність.
Провівши порівняльний аналіз підручників з української літератури для 6 класу, ми з’ясували, що всі вони дуже різні. Але, висловлюваний в них матеріал систематизований, оброблений дидактично і методично, а також відповідає навчальній програмі.
Підручники з української літератури О.М. Авраменко та Л.Т. Коваленко являють собою навчальне видання сучасного типу, в якому поєднуються кращі традиції вітчизняної методики навчання літературі і нові підходи, націлені на розвиток читацької, літературної та літературознавчої компетенцій учня. Вони продовжують новий курс літератури, побудований на поетапне освоєння вітчизняної словесності в її історичному розвитку. Українська література показана в широкому культурному контексті, і її неповторність описується в зіставленні з іншими національними літературами. Курс призначається для загальноосвітніх закладів, у тому числі гімназій і ліцеїв. Методичний апарат підручника дозволяє організувати навчання, як на базовому, так і на поглибленому рівні.
Важливо, що при побудові підручників автори максимально враховували психологічні закономірності сприйняття і засвоєння матеріалу підлітками, провідний тип діяльності, характерний для даного віку, ціннісні орієнтації молодих людей, створювали мотивацію до вивчення матеріалу. Різнорівневий характер питань, постійне звернення до попереднього життєвому досвіду учня, дозволяє зробити навчальний предмет цікавим для вивчення і максимально індивідуалізувати проходження матеріалу. Відзначимо, що на багато питань в підручнику О.М. Авраменко складно дати однозначні відповіді, що привчає підлітків до ведення дискусій і відстоюванню своєї думки.
Слід зазначити дизайн обкладинок, форзаців, сторінок підручників, його функціональність і привабливість; зручний для читання шрифт. Але на нашу думку, підручник Л.Т. Коваленко відрізняється чудовим відеорядом: барвисті ілюстрації, репродукції картин відомих художників, портрети письменників і діячів культури – все це не тільки робить підручник зовні привабливим, але і несе серйозне дидактичне навантаження.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com