перейти на сайт>>

Аспекти знайомства зі священними книгами людства у 8 класі

ID роботи: 6670
Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Священні книги людства та  їх місце у курсі світової літератури

1.1. Священні книги у контексті вивчення світової літератури у загальноосвітній школі

1.2. Загальна характеристика Священних книг людства

Розділ 2. Особливості та методика знайомства зі священними книгами людства у 8 класі

2.1. Принципи знайомства зі священними книгами людства

2.2. Методичні аспекти знайомства зі священними книгами людства у 8 класі

Висновок

Використана література



Висновок:

В океані книжок є такі, що стали материками духовності цілих народів. Особливе місце серед них належить релігійним текстам, які часто називають богонатхненними. Так, давні індійці вважали Веди божественним одкровенням, що відкривалося лише втаємниченим. Мусульмани всього світу надзвичайно шанують місяць рамадан, бо вірять, що саме тоді Мухаммед отримав Коран від Аллаха. А український Президент під час інавгурації присягає на вірність країні та її народу, поклавши руку на Пересопницьке Євангеліє (1561), де Божі заповіді вперше з’явилися нашою рідною мовою.

За всієї розмаїтості священних книг різних релігій є в них і дещо спільне, передовсім – заклик до пізнання. Слово «Веди» (пор. укр. відати, знати) буквально означає «священне знання». «Спочатку було Слово» – це початок Євангелія від Іоанна. Перше слово, яке почув Мухаммед від ангела Джибріла, було: «Читай!» Тож хочеться вірити, що, читаючи священні тексти різних релігій, люди різних національностей і віросповідань зможуть краще збагнути, що між ними набагато більше спільного, аніж розбіжного, тому не варто нищити один одного, навіть задля імені Божого...

Навчально-виховний процес уроків із світової літератури передбачає формування цілісного уявлення про неї як про важливий складник загальнонаціональної культури.

 Викладання цього предмета відбувається у форматі загального мистецького контексту, в якому створювався художній твір, а також міжпредметних зв’язків (українська література, історія, музика, образотворче мистецтво, архітектура, скульптура, географія, естетика, етика).

Основними педагогічними завданнями ознайомлення учнів зі Священними книгами людства  є наступні:

ознайомити школярів з історією створення та окремими текстами Священних книг іудаїзму, християнства та ісламу;

 ініціювати і постійно розвивати здібності дітей до творчого мислення, філософського осмислення життя;

формувати шанобливе ставлення до духовних і світських традицій різних релігійних культур;

розвивати у школярів здатність аналізувати власні вчинки, співвідносити їх із загальнолюдськими цінностями та ідеалами, поєднувати слово і діло.

Мета  вивчення Священних книг полягає не в тому, щоб просто дізнатися про події, описані в цих книгах, але щоб відкрити для себе священні Писання і жити згідно з їхніми істинами, яким намагалися навчити нас автори Писання. Ці істини називаються вчень і принципів.

Крім отримання знань про священні книги релігій світу, учні отримують знання про існуючі релігій світу, в учнів формуються мовлення та логічне мислення, а також розвиваються комунікативні здібності.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: