Тип роботи:
Об'єм: 28 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ 1. Вивіски та зовнішня реклама як засоби 1.1. Поняття, призначення та основні вимоги вивісок та реклами 1.2. Історія розвитку зовнішньої реклами 1.3. Види зовнішньої реклами 2. Дослідження стану зовнішньої реклами у м. Луганську 2.1. Загальна характеристика вивісок та реклами у місті 2.2. Аналіз текстів вивісок та реклами м. Луганська 2.3. Характеристика основних причин порушень мовних норм у вивісках та рекламі та шляхи їх подолання Висновки Використана література
Висновок:
Розвиток зовнішньої реклами в Україні та на Луганщині зокрема набирає обертів. У цьому немає нічого дивного, – адже саме такий вид реклами найменш надокучливий. Особливо, коли рекламні конструкції мають сучасний вигляд та є окрасою міста. Мабуть, саме тому більшість із суб'єктів господарювання, які бажають довести до відома потенційного споживача перелік пропонованих ним товарів (робіт, послуг), тяжіють до використання рекламних засобів. Зважаючи на те, що проведення рекламної кампанії та підтримання її протягом тривалого часу вимагає залучення значних коштів, господарюючі суб'єкти охоче практикують поширення інформації про себе з-поміж споживачів простим і дешевим способом – шляхом встановлення різного роду інформаційних табличок поблизу споруди, в якій вони розташовуються, чи-то на її фасаді або у вітрині. Немає жорстких, непорушних правил при створенні носіїв зовнішньої реклами, окрім кількох основних, детально продуманих принципів, що забезпечують успіх. Проте завжди є винятки. Але для порушення встановлених правил потрібне розуміння елементарних норм для створення вдалого дизайну зовнішньої реклами. Зовнішні носії – це необмежені можливості для втілення замислу. Вони бувають найрізноманітніших розмірів та форм, знаходяться у різноманітних місцях, і до них відносяться нескінченні сприятливі можливості для створення ефективної зовнішньої реклами. За результатами дослідження можна зробити наступні припущення: 1) Український рекламний бізнес працює за принципом максимальної економії коштів і часу: замість того, щоб запросити редактора, покладемо відповідальність за текстову частину на дизайнера, замість того, щоб скористатися словником, скористаємося Інтернетом. 2) Рекламні агентства часто нехтують основними принципами і законами рекламного бізнесу, що позначається як на ефективності рекламної кампанії, так і на іміджі компанії-замовника. 3) Відсутність належного редакторського і коректорського опрацювання призводить до грубих лексичних, граматичних, орфографічних та пунктуаційних помилок у текстах. 4) Найпоширенішою помилкою є використання русизмів, суржикових слів. Універсального рецепту, який дозволив би уникати подібних помилок, не існує, проте розуміння відповідальності рекламних працівників за той продукт, який вони випускають на ринок, могло б суттєво зменшити кількість „ляпів”. Оскільки найпомітнішими залишаються мовні помилки, поява кваліфікованих редакторів, які спеціалізуються саме на рекламних текстах могла б дещо виправити ситуацію.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com