Тип роботи:
Об'єм: 27 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
ЗМІСТ
ВСТУП
ПИТАННЯ 1. КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ (Ю.К. БАБАНСЬКИЙ)
ПИТАННЯ 2. ВИДИ ОПИТУВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. МЕТОДИ І ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
ПИТАННЯ 3. УРОКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ З ЗАСТОСУВАННЯМ РІЗНИХ ВИДІВ ОПИТУВАНЬ
ПИТАННЯ 4. ОБ’ЄКТИВНІСТЬ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВИСНОВОК
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Висновок:
Виходячи з усього сказаного вище, можна зробити висновок, що вчителям слід проводити опитування різними способами, поєднувати опитування по картках (письмово), усне фронтальний і індивідуальний. Все це дозволяє вчителю підвищити інтерес учнів до уроку, перевіряти знання програмного матеріалу у великої групи учнів, накопичити позначки, індивідуально підійти до кожного учневі у класі.
Я вважаю, що створення системи ефективних форм і видів щоденного контролю знань, умінь і навичок учнів сприяє виявленню рівня навченості школярів, допомагає організації диференційованого, особистісно-орієнтованого підходу на уроках, є одним з реальних шляхів нормалізації навчального навантаження учнів в рамках здоров’язберігаючого навчання.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com