Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження теорії корисності
1.1. Корисність, уподобання, переваги в економічній теорії
1.2. Раціональна поведінка споживача в умовах ринку
1.3. Рівновага (вибір) споживача: ординалістський та кардиналістський підхід
Розділ 2. Практичне Застосування теорії вибору споживача у ординалістській та Кардиналістській концепції
2.1. Модель вибору вибору споживача на основі ординалістського підходу
2.2. Кардиналістській підхід та теорії граничної корисності блага
2.3. Дослідження поведінки споживачів в умовах становлення ринкової економіки в Україні
Розділ 3. Концепція формування моделі поведінки споживачів на основі теорії корисності
3.1. Оптимізація розподілу суспільного добробуту за допомогою інструментарію теорії корисності
3.2. Проблеми формування моделі поведінки споживача в ринкових умовах
Висновок
Література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com