перейти на сайт>>

Визначення корисності: кардиналістська та ординалістська концепції

ID роботи: 5433
Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження теорії корисності

1.1. Корисність, уподобання, переваги в економічній теорії

1.2. Раціональна поведінка споживача в умовах ринку

1.3. Рівновага (вибір) споживача: ординалістський  та  кардиналістський підхід

Розділ 2. Практичне Застосування  теорії вибору споживача у ординалістській та  Кардиналістській концепції

2.1. Модель вибору вибору споживача на основі ординалістського підходу

2.2. Кардиналістській підхід та  теорії граничної корисності блага

2.3. Дослідження поведінки споживачів в умовах становлення ринкової економіки в Україні

Розділ 3. Концепція формування  моделі поведінки споживачів на основі теорії корисності

3.1. Оптимізація розподілу суспільного добробуту за допомогою інструментарію теорії корисності

3.2. Проблеми формування моделі поведінки споживача в ринкових умовах

Висновок

Література




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: