перейти на сайт>>

ВИКОРИСТАННЯ АКАДЕМІЧНИХ ТЕХНІК В РОЗВИТКУ ЖІНОЧИХ ГОЛОСІВ У КЛАСІ ЕСТРАДНОГО СПІВУ

ID роботи: 5934
Тип роботи:
Об'єм: 59 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ  I. Історико-теоретичні аспекти проблеми дослідження

1.1. Сутність терміносистеми дослідження

1.2.Естрадний спів як художнє явище: виникнення, розвиток, сучасний етап

1.3.Аналіз вокальних систем, методик, технік розвитку жіночих голосів

1.4.Висновки до розділу

РОЗДІЛ II.

2.1. Аналіз виконавських технік, що використовуються в класах естрадного вокалу

2.2. Модель розвитку жіночого  голосу засобами академічних технологій

2.3. Висновки до розділу

Висновки

Список використаної літератури



Висновок:

Сучасна наука накопичила достатній матеріал щодо роботи голосового апарату в співі, що дозволяє компетентно підходити до вирішення проблем професійного виховання естрадного співака. Теорія вокального виконавства, під якою слід розуміти історично усталені базові наукові знання, націлена на комплексний розгляд теоретичних та виконавсько-педагогічних проблем естрадного співу. Сучасна практика естрадного вокалу потребує використання естрадними співаками теоретичних знань для забезпечення сучасного рівня професіоналізму.

Естрадний вокал посідає проміжний щабель між академічним і народним. Якщо в сфері академічного та народного співу виконавці працюють у межах усталеного канону, то метою естрадного співака є пошук характерного, самобутньо забарвленого тембру, що легко впізнається.

Так, резонансна теорія мистецтва співу В. Морозова, який розглядав голосовий апарат як цілісну систему з акцентом на ролі резонаторів й звертав увагу на ефективність та доцільність формування у співаків резонансних уявлень про власний голос у взаємозв’язку з діафрагматичним співацьким диханням, потребує подальшої екстраполяції на специфіку вокального естрадного виконавства. Зокрема, вартісною видається авторська методика постановки голосу професійного естрадного співака Дрожжиної Н.Б., яка стверджує, що виховання резонансної техніки співу у естрадних співаків приводить до якісних результатів. Вільне володіння специфічними вокальними прийомами визначає технічну свободу співака, що дозволяє йому концентровано увиразнити виконавський образ.

Ще одним важливим аспектом методики викладання естрадного співу є співвідношення технології класичної та власне естрадної манер виконання. Більшість дослідників вважають, що формування специфічних навиків естрадного співу повинно відбуватись на базі класичної вокальної підготовки, тобто процес виховання співака у цьому випадку поєднує у собі міцні та ґрунтовно відпрацьовані навики вокального дихання, звукоутворення, вміння відтворювати форму, архітектоніку твору тощо. Найбільш явні та значущі розбіжності між цими видами вокального виконавства пов’язують із типовими жанрами, із образним змістом та із характером музичних творів. Так, якщо для класичних творів типовим є розмаїття жанрів, форм, характерів, то для естрадної творчості типовим жанром є пісня, а її змістовне коло є відносно вузьким: це особистісні, навіть інтимні почуття та переживання [].

Отже, викладання естрадного співу як навчальної професійно-зорієнтованої дисципліни в вузах України покликане забезпечити досягнення чітко визначеної мети - створення загальнонаукового базису, на фундаменті якого формуватиметься система виховання фахівців естрадного вокального виконавства. Виконавська підготовка викладача з естрадного співу дає позитивні результати, якщо характеризується єдністю загально-художнього та естрадно-музичного розвитку, сукупністю вокальної, пластичної, сценічної та емоційно-вольової підготовки, доповнюється вмінням користатись відповідними технічними засобами. Критерієм ефективності виховання естрадного співака в вищому навчальному закладі є підготовка спеціаліста, який володіє вокально-виразовими засобами, що підкорені втіленню образу виконання, має високий рівень пластичної культури та сценічної поведінки.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: