


Змiст:
Вступ
1. Гра як інтерактивний метод навчання
2. Ігрові імітаційні методи навчання
3. Гра як важливий засіб активізації навчального процесу
4. Ігровий багатогранник
5. Класифікації навчально-ігрової діяльності на уроках української літератури
Висновок
Використана література
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com