перейти на сайт>>

Використання методів випереджуючого навчання на уроках математики в початкових класах

ID роботи: 1643
Тип роботи:
Об'єм: 25 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1 Теоретичні основи використання методів випереджаючого навчання
1.1. Значення та роль використання пізнавальних завдань випереджаючого характеру в процесі навчання дітей молодшого шкільного віку
1.2. Використання елементів теорії вірогідності і статистики на уроках математики в початковій школі як метод випереджаючого навчання
Розділ 2 Методика вивчення методів випереджаючого навчання
2.1. Характеристика умов проведення експерименту
2.2. Проведення констатуючого та формуючого експерименту
2.3. Контрольний експеримент
Висновок
Список використаних джерел
Додатки



Висновок:

У даній курсовій роботі ми спробували показати, наскільки багатообразний і цікавий мир завдань і вправ, як важливо, починаючи з початкової школи, розвивати логіку дитини, його розумові здібності, вводячи навіть таке складне поняття як теорія вірогідності.
Деякі види завдань, прийнятні для початкової школи, розглядалися нами детальніше, ретельніше розкривалася методика роботи з ними. Багато завдань недоступні дітям молодшого шкільного віку, хоча окремі елементи їх можна пропонувати на уроках математиків і заняттях за інтересами як елемент випереджаючого навчання.
На підставі вивченій літературі і результатів експерименту ми прийшли до виводів:
1. У нині чинних підручниках із математики розглянуті вище завдання присутні, але у малій кількості і епізодично.
2. Оскільки багато завдань з елементами теорії вірогідності і статистики доступні дітям молодшого шкільного віку, цікаві їм і тісно пов'язані з програмою по математиці, то їх необхідно включати в підручники. Вони привертають хлоп'ят і роблять уроки багатообразними і цікавими.
3. Необхідно ретельніше розробити методику роботи завдань з елементами теорії вірогідності і статистики.
4. Система вище розглянутих завдань і вправ дозволяє активізувати мислення дітей.
5. Використання методів випереджаючого навчання, зокрема різноманітних завдань з елементами теорії вірогідності і статистики в курсі математики початкової школи дозволяє:
розвивати:
— логічне і взагалі математичне мислення;
— здібності до вирішення нестандартних завдань;
— інтерес до математики як науки;
уточнювати математичні поняття; знайомитися з новими поняттями, створюючи хорошу базу знань для навчання в середньому і старшій ланці школи;
розширювати:
— круг вправ в курсі математики початкової школи;
— круг інтересів молодших школярів.
Таким чином, наша гіпотеза в цілому підтверджується: завдання з використанням елементів теорії вірогідності і статистики можна і потрібно вводити в курс математиків початкової школи в більших обсягах. Це дітям доступно і цікаво.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: