перейти на сайт>>

Використання проектного підходу як засіб формування комунікативної компетентності учнів середньої ланки освіти на уроках англійської мови

ID роботи: 10513
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 78 стор.
Вартiсть: 180 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО ПІДХОДУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ

1.1. Поняття та сутність іншомовної комунікативної компетенції

1.2. Зміст, структура та принципи використання проектної діяльності у процесі формування комунікативної компетентності

1.3. Характеристика основних принципів та етапів реалізації проектної діяльності у іншомовної комунікативної компетенції

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (СЕРЕДНІЙ СТУПІНЬ НАВЧАННЯ ЗАКЛАДІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ)

2.1. Експериментальне дослідження англомовної комунікативної компетентності учнів середньої ланки освіти

2.2. Система вправ для формування комунікативної компетентності засобами проектної діяльності (середній ступінь навчання закладів середньої освіти)

2.3. Методичні рекомендації з організації навчального процесу з формування комунікативної компетентності засобами проектної діяльності (середній ступінь навчання закладів середньої освіти)

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: