перейти на сайт>>

Використання інструментів PR: пабліситі (на прикладі рекламного інтернет-агентства SEO-Studio)

ID роботи: 10307
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 54 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ PR

1.1. Сутність та зміст інструментів PR

1.2. Пабліситі, як інструмент PR

1.3. Структура, елементи та  особливості формування пабліситі

РОЗДІЛ 2. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТУ PR: ПАБЛІСИТІ

2.1. Досвід використання пабліситі як інструменту PR в рекламному інтернет-агентстві SEO-Studio

2.2. Пропозиції щодо розробки ефективної стратегії розвитку паблісіті компанії SEO-Studio

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:
Таким чином, визначаючи роль і значення PR-діяльності у сфері інформаційно-комунікативних технологій, можна констатувати, що в процесі реалізації програм використовуються різні організаційні заходи (або комунікаційні канали). До них відносять: PR-документи; соціальні заходи; неформальні комунікації; спонсорство і благодійність; Інтернет-сайти. Відмінності між паблісіті і PR, полягає в тому, що пабліситі виконує виключно комунікативну функцію, а зв’язки з громадськістю виконують управлінські задачі, на основі чого можна зробити висновок, що пабліситі – це інформація, отримана з незалежного джерела. У цьому випадку зацікавлена сторона не платить пресі або телебаченню за розміщення і публікацію потрібних матеріалів. Існує багато способів поширення інформації, вона може бути поширена шляхом включення в інформаційні звіти, галузеві бюлетені, спеціалізовані журнали та інш. Паблісіті, як інструмент PR, передбачає роботу із засобами масової інформації і полягає в наступних формах: прес-реліз (короткий виклад інформації для журналістів); прес-конференція; інформаційний лист;  прес-кіт (набір матеріалів про діяльність організації, про бренд, продукції або особистості);  прес-тур (прес-конференція, яка проводиться в різних містах); презентація; фотографії; інтернет-сайт. Робота зі створення паблісіті включає підготовку необхідної інформації для засобів масової інформації та розміщення інформації в ЗМІ. Для ефективності паблісіті необхідно, щоб воно мало фактор новизни, під якою розуміють представлення нових товарів або послуг, повідомлення про отриману нагороду, опублікування даних комерційної діяльності, тобто необхідною є наявність визначених інформаційних приводів. При цьому важливою складовою паблісіті є активна позиція керівництва підприємства або компанії. У практичні частині курсової роботи були досліджені особливості  використання   пабліситі у діяльності сучасного агентства інтернет-реклами SEO-Studio. Характеристика маркетингової діяльності SEO-Studio показала, що підприємство успішно працює на ринку інтернет-реклами. Основними видами діяльності компанії є: розробка web-додатків, просування програмних продуктів (маркетинг, реклама, SEO), дизайн будь-якої складності (рекламні матеріали, брендинг, 3d візуалізація), поліграфія, розробка логотипу та фірмового стилю, рекламні послуги: широкоформатний друк, фото та відео зйомка, написання рекламних текстів, продаж комп’ютерного обладнання. У процесі написання курсової роботи був проведений ряд досліджень, в ході яких проаналізовано діяльність компанії, а також зроблений аналіз використання паблісіті SEO-Studio. Вивчення досвіду використання пабліситі як інструменту PR в рекламному інтернет-агентстві SEO-Studio показало, що комунікації із зовнішньою громадськістю на даному етапі здійснюються завдяки формі на офіційному сайті агентства, в соціальних мережах, а також завдяки поширенню поліграфічної продукції та участі компанії в профільних спеціальних заходах. Веб-сайт SEO-Studio надає вичерпну інформацію про специфіку агентства та переваги роботи. До елементів паблісіті SEO-Studio можна віднести: коротку відео-презентацію про діяльність агентства, відео-відгуки про роботу даного рекламного інтернет-агентства з боку авторитетних експертів та клієнтів, публікації про діяльність SEO-Studio на популярних Інтрентет-порталах (розділ «Про нас пишуть»). Головним каналом поширення інформації про діяльність SEO-Studio є блог компанії на сайті, а вже потім соціальні майданчики. Блог SEO-Studio містить різну корисну інформацію, а також інтерв’ю спеціалістів агентства з приводу професійних питань. Що стосується присутності в соціальних мережах, було виявлено, що аналізоване агентство активно веде сторінку на «Facebook». Агентство  SEO-Studio має багато експертних публікацій та інтерв’ю працівників у тематичних галузевих ЗМІ, таких як Cossa.ru CMS Magazine, Forbes. Аналіз паблісіті активностей показав, що SEO-Studio бере активну участь у професійних рейтингах: Ruward, Tagline, Digital Index, що сприяє покращенню репутації агентства і є джерелом залучення великих клієнтів. На підставі проведених досліджень і поставлених проблем було прийнято рішення про підвищення ефективності використання паблісіті рекламного інтернет-агентства SEO-Studio. Для її розробки у курсовій роботі були визначені цілі і завдання, а також після ряду досліджень сформульовані стратегії і тактики, згідно інтересам і особливостям цільової аудиторії. Для досягнення поставлених цілей були сплановані онлайн- та офлайн-стратегії використання паблісіті, тактичні дії в рамках яких полягали в роботі зі ЗМІ та профільними форумами, запуском контекстної і таргетованої реклами, участі у спеціалізованих заходах, а також створення і модернізації власних інформаційних ресурсів. Практичне використання результатів роботи і впровадження розглянутих та запропонованих заходів дасть позитивний ефект і сприятиме розширенню ринкової частки та підвищенню престижу та іміджу на ринку інтернет-реклами компанії.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: