перейти на сайт>>

Виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді університету

ID роботи: 10754
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 90 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1

Теоретико-методологічні засади виховання морально-естетичних цінностей у студентів

1.1. Проблеми виховання морально-естетичних цінностей в науковій літературі

1.2.Аналіз сутності моральності та естетичних цінностей

1.3.Спеціальні особливості виховання у студентської молоді морально-естетичних цінностей

Висновок до розділу 1

Розділ 2

Шляхи виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді

2.1. Аналіз стану виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді

2.2. Педагогічні умови виховання морально-естетичних цінностей студентів

2.3. Методика виховання морально-естетичних цінностей (або аналіз досвіду виховання у студентів)

Висновок до розділу 2

Висновки

Список використаних джерел

Додатки



Висновок:
Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що магістерська робота виконана на актуальну тему  та присвячена є вивченню особливостей виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді університету. У процесі дослідження була досягнута його мета та вирішені основні завдання, поставлені на початку роботи:
  1. Вивчено стан дослідження проблеми морально-естетичних цінностей в науковій літературі. Зазначається, що питання формування морально-естетичних цінностей цікавили істориків, філософів, педагогів, психологів з давніх часів і вивчалися всебічно в багатьох дослідженнях, що проводилися в різні історичні періоди. Головною особливістю сучасного підходу до проблеми виховної діяльності освітньої організації є системне вирішення проблеми морально-естетичних цінностей на основі виділення цілісного комплексу необхідних умов, що забезпечують успішність формування морально-ціннісних орієнтацій студентської молоді.
  2. Здійснено аналіз сутності моральності та естетичних цінностей. Дослідники у визначення «морально-естетичні цінності» вкладають різний зміст, що призводить до розпливчастості сутності і змісту таких категорій, як «ціннісне ставлення», «ціннісні орієнтації», «гуманістичні цінності», «духовні цінності», «мораль», «моральність» та інші. Система морально-естетичних цінностей людини є «фундаментом» ставлення до світу. Становлення людини передбачає не тільки розвиток розумових можливостей, а й засвоєння системи загальнолюдських моральних цінностей, що становлять основу її культури.
  3. З’ясовано спеціальні особливості виховання у студентської молоді морально-естетичних цінностей. Виховання морально-естетичних цінностей – це планований і контрольований педагогічний процес формування внутрішньої морально-естетичної культури особистості. Виховання морально-естетичних цінностей передбачає організований, цілеспрямований вплив на особистість з метою формування морально-естетичної свідомості, розвитку моральних почуттів і вироблення навичок і умінь моральної поведінки.
  4. Проаналізовано стан виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді. Вивчення стану виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді було проведене з використанням наступних методик: «ціннісні орієнтації» М. Рокіча, методика Р. Інгхарта, тест сенсожиттєвих орієнтацій. За результатами проведеної діагностики спостерігається виражена розбіжність таких термінальних цінностей  «любов» і «щасливе сімейне життя», що розцінюється несприятливий діагностичний показник. Що стосується інструментальних цінностей, то у процесі дослідження було виявлення домінування таких цінностей, як «ефективність у справах», «освіченість», а цінності «відповідальність», «чесність», «широта поглядів» займали фактично останні місця. У процесі визначення рангових значень, як інструментальних, так і термінальних цінностей, ми помітили, що при первинному дослідженні досить часто дві цінності мали однакове рангове значення. В цілому в результаті дослідження нами було встановлено, що велика частина студентів, маючи досить розвинену духовно-моральну основу, в повсякденному житті схильна орієнтуватися на цінності матеріального характеру. Дане соціальне явище, на наш погляд, обумовлено соціальною і політично. ситуацією, в якій відбувається формування самосвідомості молоді.
У процесі аналізу та систематизації результатів первинної діагностики стану сформованості морально-естетичних цінностей студентів була визначена необхідність проведення спеціально організованої психолого-педагогічної роботи, спрямованої на формування морально-естетичних складових ціннісного простору студентів.
  1. Запропоновано педагогічні умови виховання морально-естетичних цінностей студентів. У нашому дослідженні такими стали: забезпечення спрямованості суб’єкта на інтелектуально-емоційне освоєння морально-естетичних цінностей, актуалізація аксіологічного ядра навчальних предметів, морально-естетичне самовиховання.
  2. Розроблено методику виховання морально-естетичних цінностей у студентів. Актуальними методиками виховання морально-естетичних цінностей студентів є духовний діалог, проблемні лекції, web-квести, круглі столи, розвиваючі програми з елементами тренінгу, що передбачають роботу як з ціннісно-орієнтаційним простором студентів, так і з їх внутрішнім світом в цілому, а також використання евристичних методів, таких як метод аплікації теорії, метод дефініцій, метод експериментального безладу, метод протиріч, метод критики. Запропоновані методики можна використовувати в навчальній і позанавчальній діяльності.
У підсумку проведеного дослідження зазначимо, що процес   виховання морально-естетичних цінностей студентської молоді є довготривалим, один захід не вирішує проблеми, але насичення спілкування повноцінним змістом, духовне зближення, вироблення в діалозі моральних критеріїв для оцінки своєї діяльності і поведінки в суспільстві сприяють засвоєнню і прийняттю особистістю гуманістичних цінностей.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: