перейти на сайт>>

Виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді університету

ID роботи: 10754
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 90 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1

Теоретико-методологічні засади виховання морально-естетичних цінностей у студентів

1.1. Проблеми виховання морально-естетичних цінностей в науковій літературі

1.2.Аналіз сутності моральності та естетичних цінностей

1.3.Спеціальні особливості виховання у студентської молоді морально-естетичних цінностей

Висновок до розділу 1

Розділ 2

Шляхи виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді

2.1. Аналіз стану виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді

2.2. Педагогічні умови виховання морально-естетичних цінностей студентів

2.3. Методика виховання морально-естетичних цінностей (або аналіз досвіду виховання у студентів)

Висновок до розділу 2

Висновки

Список використаних джерел

Додатки



Висновок:
Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що магістерська робота виконана на актуальну тему  та присвячена є вивченню особливостей виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді університету. У процесі дослідження була досягнута його мета та вирішені основні завдання, поставлені на початку роботи:
  1. Вивчено стан дослідження проблеми морально-естетичних цінностей в науковій літературі. Зазначається, що питання формування морально-естетичних цінностей цікавили істориків, філософів, педагогів, психологів з давніх часів і вивчалися всебічно в багатьох дослідженнях, що проводилися в різні історичні періоди. Головною особливістю сучасного підходу до проблеми виховної діяльності освітньої організації є системне вирішення проблеми морально-естетичних цінностей на основі виділення цілісного комплексу необхідних умов, що забезпечують успішність формування морально-ціннісних орієнтацій студентської молоді.
  2. Здійснено аналіз сутності моральності та естетичних цінностей. Дослідники у визначення «морально-естетичні цінності» вкладають різний зміст, що призводить до розпливчастості сутності і змісту таких категорій, як «ціннісне ставлення», «ціннісні орієнтації», «гуманістичні цінності», «духовні цінності», «мораль», «моральність» та інші. Система морально-естетичних цінностей людини є «фундаментом» ставлення до світу. Становлення людини передбачає не тільки розвиток розумових можливостей, а й засвоєння системи загальнолюдських моральних цінностей, що становлять основу її культури.
  3. З’ясовано спеціальні особливості виховання у студентської молоді морально-естетичних цінностей. Виховання морально-естетичних цінностей – це планований і контрольований педагогічний процес формування внутрішньої морально-естетичної культури особистості. Виховання морально-естетичних цінностей передбачає організований, цілеспрямований вплив на особистість з метою формування морально-естетичної свідомості, розвитку моральних почуттів і вироблення навичок і умінь моральної поведінки.
  4. Проаналізовано стан виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді. Вивчення стану виховання морально-естетичних цінностей у студентської молоді було проведене з використанням наступних методик: «ціннісні орієнтації» М. Рокіча, методика Р. Інгхарта, тест сенсожиттєвих орієнтацій. За результатами проведеної діагностики спостерігається виражена розбіжність таких термінальних цінностей  «любов» і «щасливе сімейне життя», що розцінюється несприятливий діагностичний показник. Що стосується інструментальних цінностей, то у процесі дослідження було виявлення домінування таких цінностей, як «ефективність у справах», «освіченість», а цінності «відповідальність», «чесність», «широта поглядів» займали фактично останні місця. У процесі визначення рангових значень, як інструментальних, так і термінальних цінностей, ми помітили, що при первинному дослідженні досить часто дві цінності мали однакове рангове значення. В цілому в результаті дослідження нами було встановлено, що велика частина студентів, маючи досить розвинену духовно-моральну основу, в повсякденному житті схильна орієнтуватися на цінності матеріального характеру. Дане соціальне явище, на наш погляд, обумовлено соціальною і політично. ситуацією, в якій відбувається формування самосвідомості молоді.
У процесі аналізу та систематизації результатів первинної діагностики стану сформованості морально-естетичних цінностей студентів була визначена необхідність проведення спеціально організованої психолого-педагогічної роботи, спрямованої на формування морально-естетичних складових ціннісного простору студентів.
  1. Запропоновано педагогічні умови виховання морально-естетичних цінностей студентів. У нашому дослідженні такими стали: забезпечення спрямованості суб’єкта на інтелектуально-емоційне освоєння морально-естетичних цінностей, актуалізація аксіологічного ядра навчальних предметів, морально-естетичне самовиховання.
  2. Розроблено методику виховання морально-естетичних цінностей у студентів. Актуальними методиками виховання морально-естетичних цінностей студентів є духовний діалог, проблемні лекції, web-квести, круглі столи, розвиваючі програми з елементами тренінгу, що передбачають роботу як з ціннісно-орієнтаційним простором студентів, так і з їх внутрішнім світом в цілому, а також використання евристичних методів, таких як метод аплікації теорії, метод дефініцій, метод експериментального безладу, метод протиріч, метод критики. Запропоновані методики можна використовувати в навчальній і позанавчальній діяльності.
У підсумку проведеного дослідження зазначимо, що процес   виховання морально-естетичних цінностей студентської молоді є довготривалим, один захід не вирішує проблеми, але насичення спілкування повноцінним змістом, духовне зближення, вироблення в діалозі моральних критеріїв для оцінки своєї діяльності і поведінки в суспільстві сприяють засвоєнню і прийняттю особистістю гуманістичних цінностей.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: