Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ
1. Основні види діяльності у молодшому шкільному віці та їх вплив на інтелектуальний розвиток дитини
1.1. Характеристика провідних видів діяльності молодшого школяра
1.2. Характеристика типів інтелекту дитини
2. Експериментальне вивчення впливу основних видів діяльності молодших школярів на інтелектуальний розвиток
2.1. Характеристика бази та методик дослідження
2.2. Аналіз отриманих результатів
Висновок
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
З курсу дидактики відомо, що діяльність може бути репродуктивною і продуктивною. Репродуктивна діяльність зводиться до відтворення сприйманої інформації. Лише продуктивна діяльність пов'язана з активною роботою мислення і знаходить свій вираз в таких розумових операціях, як аналіз і синтез, порівняння, класифікація і узагальнення. Ці розумові операції в психолого-педагогічній літературі прийнято називати логічними прийомами розумових дій.
Включення цих операцій в процес засвоєння змісту забезпечує реалізацію продуктивної діяльності, яка робить позитивний вплив на розвиток всіх психічних функцій.
Якщо говорити про справжнє призначення сучасної початкової школи в наший країні, то основне місце все ще продовжує займати репродуктивна діяльність. На уроках по двох основних учбових дисциплінах - мова і математика - діти майже весь час вирішують учбово-тренувальні типові завдання. Їх призначення полягає в тому, щоб пошукова діяльність дітей з кожною подальшим завданням одного і того ж типу поступово згущувалася і, кінець кінцем, зовсім зникла.
З одного боку - засилля діяльності по засвоєнню знань і умінь, яке існувало, гальмує розвиток інтелекту дітей, в першу чергу, логічного мислення. У зв'язку з такою системою викладання діти звикають вирішувати завдання, які завжди мають готові рішення, причому, як правило, тільки одне рішення. Тому діти втрачаються в ситуаціях, коли завдання не має рішення або, навпаки, має декілька рішень. Крім того, діти звикають вирішувати завдання на основі вже вивченого правила, тому вони не в змозі діяти самостійно, щоб знайти який - те новий спосіб [16, с.80].
Розвиток логічного мислення значною мірою йде стихійно, тому більшість класів, що вчаться, навіть старших, не оволодівають початковими прийомами логічного мислення, а цим прийомам необхідно починати учити з початкової школи.
Перш за все з уроку в урок потрібно розвивати у дитини здібності до аналізу і синтезу. Гострота аналітичного розуму дозволяє розібратися в складних питаннях. Здібність до синтезу допомагає одночасно тримати в полі зору складні ситуації, знаходити причинні зв'язки між явищами, оволодівати довгим ланцюгом висновків, відкривати зв'язки між одиничними чинниками і загальними закономірностями.
Логічне мислення лежить в основі здібностей людини, є умовою навчання, придбання знань, формування умінь і навиків. Без мислення неможливе нормальне життя ні особи, ні суспільства. Завдяки мисленню, людина виділилася з тваринного світу і досягла високого рівня.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com