Тип роботи:
Об'єм: 48 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти аналізу впливу цінової політики підприємства на його конкурентоздатність
1.1. Цінова політика та її роль у діяльності сучасних підприємств
1.2. Поняття конкурентоспроможності та конкурентного середовища
1.2. Особливості впливу цінової політики на конкурентоздатність підприємства
2. Аналіз впливу цінової політики ТОВ «Епіцентр К» на його конкурентоздатність на ринку України
2.1. Загальна характеристика підприємства та аналіз його техніко-економічних показників
2.2. Дослідження конкурентного середовища ТОВ «Епіцентр К»
2.3 Дослідження методів ціноутворення ТОВ «Епіцентр» та їх вплив на конкурентоздатність підприємства
3. Заходи з оптимізації цінової політики ТОВ «Епіцентр-К»
ВИСНОВОК
Література
ДОДАТКИ
Висновок:
У результаті виконаної роботи можна зробити наступні висновки і пропозиції:
Ціна – це економічна категорія, що дозволяє побічно виміряти витрачений на виробництво товару суспільно необхідний робочий час. При товарних відносинах ціна виступає як сполучна ланка між виробником і споживачем, тобто є механізмом, що забезпечує рівновагу між попитом і пропозицією, а отже, між ціною і вартістю.
Цінова політика підприємства істотним чином впливає на його конкурентоздатність на ринку, оскільки рівень і співвідношення цін на окремі види продукції, особливо на конкуруючі вироби, роблять визначальний вплив на обсяги реалізації та фінансовий результат.
Аналіз основних показників виробничо-господарської діяльності ТОВ «Епіцентр К» за 2014-2016 роки показав, що на даному підприємстві спостерігається зростання виручки від реалізації та отриманого прибутку. Проведений аналіз дозволяє дати позитивну оцінку результатам господарської діяльності, оскільки при значному рості виручки від продажу зростає ефективність використання більшості ресурсів підприємства, що в кінцевому рахунку веде до відносного зменшення витрат обігу торгового підприємства та зростання прибутку.
Дослідження методів ціноутворення ТОВ «Епіцентр К» показало, що основним методом, який використовується на даному підприємстві є метод прямих (граничних) витрат (метод «директ-костінг»). Крім того, починаючи з 2013 року на даному підприємстві все активніше використовується метод встановлення цін з орієнтацією на конкурентів. Використання даного методу та систематичне вивченні цін на аналогічну продукцію у основних конкурентів вплинуло на розмір середньої торгової націнки, яка має тенденцію до зниження з 35% у 2014 році до 28,7% у 2016 році.
ТОВ «Епіцентр К» доцільно приділити більшу увагу ринковому методу ціноутворення, який більшою мірою відповідає завданням маркетингового позиціонування продукту. Для того щоб правильно встановити ціну, необхідно керуватися не тільки зробленими витратами, але і попитом на дану продукцію, використовуючи маркетингові методи визначення ціни (опитування, спостереження, маркетингові проби).
З метою удосконалення цінової політики доцільно переглянути політику ціноутворення передбачивши можливість зниження цін з метою забезпечення конкурентоспроможності фірми і розширення ринку збуту, доповнити її системою пільгових знижок і заліків, диференціювавши за категоріями покупців або видами продукції. Розроблена шкала знижок, використання якої дозволить суттєво збільшити обсяги реалізації товарів.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com