перейти на сайт>>

Впровадження маркетингових досліджень на підприємствах (на прикладі Корпорації ROSHEN)

ID роботи: 10620
Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти впровадження маркетингових досліджень на сучасних підприємствах

1.1. Поняття та сутність маркетингових досліджень

 1.2. Особливості проведення маркетингових досліджень на сучасних підприємствах

 Розділ 2. Характеристика маркетингової діяльності Корпорації ROSHEN

2.1.  Організаційно-економічна  характеристика Корпорації ROSHEN

2.2. Аналіз системи стратегічного маркетингового управління Корпорації ROSHEN

Розділ 3. Організація маркетингових досліджень Корпорації ROSHEN

3.1. Пропозиція про проведення маркетингового дослідження. Методологія дослідження

3.2. Аналіз результатів дослідження споживачів ТМ «Roshen»

Висновки

Список використаних джерел

 Додатки




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: