перейти на сайт>>

Візуальне оформлення журналістського тексту в Інтернет. Інфографіка

ID роботи: 6958
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

Глава 1. Теоретичні аспекти  представлення інформації у візуальному просторі

1.1. Особливості представлення інформації у мережі Інтернет

1.2. Інфографіка як засіб візуальної комунікації

Розділ ІІ. Характеристика принципів та методів оформлення журналістського тексту в Інтернет засобами інфографіки

2.1. Принципи та методи створення об’єктів інфографіки

2.2. Особливості використання інфорграфіки у процесі візуального оформлення текстів у мережі Інтернет

Висновки

Використана література



Висновок:

Динамічний розвиток інформаційної графіки у сучасному світі обумовлений характером епохи візуально-орієнтованої культури та цивілізації у цілому. Професійна інфографіка, що використовуються сучасними Інтернет-ЗМІ має багатоплановий характер та динамічну структуру, що дозволяє перетворити споживача у співавтора інформації.
У більшості випадків нині люди сприймають інформацію візуально. Це пов’язано з природньою побудовою їхнього організму, а також із розвитком технологічних засобів, орієнтованих на візуальні образи. Логотипне, кліпове сканування навколишнього притаманне нашому сучасникові завдяки глобальному розповсюдженню візуальних образів, головний мотив яких – просування товару чи послуги, отримання прибутку. Інтернет насичений банерами, вулиці – біг-бордами, радіо та телебачення – аудіовізуальними роликами. Окрім цього, за допомогою сучасних технічних допоміжних засобів можна створити візуальні продукти й розтиражувати їх.
Сучасна культура характеризується тенденцією до візуалізації, використання складник зображальних засо¬бів, які можуть використовуватися у політичній, комерційній, соціальній діяльності. Візуальне оформлення та подання інформації здатне більш ефективно впливати на цільову аудиторію як на фізіологічному, так і на емоційному рівнях.
Одним з напрямків візуального оформлення журналістського тексту у мережі Інтернет виступає інформаційна графіка (інфографіка), яка поєднує графічні об’єкти і текст, представляє їх у більш цікавому та зрозумілому вигляді. Яскраві візуальні образи привертають увагу користувачів Інтернету, змушують їх «затриматися» на об’єкті. І якщо ще декілька років назад інфоргафіка була представлена здебільшого простими формами (таблицями, діаграмами, логічними схемами), то в даний час спостерігаємо тенденцію до представлення засобами інфографіки більш абстрактних понять, що традиційно виражаються у текстових формах.
Характеристика особливостей оформлення журналістського тексту в Інтернет засобами інфографіки показала, що інфографіка використовується з метою координації та зосередження уваги. Ця властивість інфографіки може використовуватися як з метою підвищення ефективності роботи з інформацією, так і з метою маніпуляції когнітивними процесами.
Інфографіка стає у нагоді, коли необхідно маркувати значення фрагментів інформаційного повідомлення, переключити та зафіксувати увагу користувача на певному об’єкті.
Візуальне оформлення журналістського тексту засобами інфографіки з одного боку сприяє прискоренню передачі інформаційного повідомлення (один якісно зроблений об’єкт інфографіки може замінити декілька сторінок тексту), а з іншого – завдяки тезисним коментарям надає більший обсяг інформації, ніж стандартний малюнок.
Підсумовуючи слід зазначити, що сьогодні візуальне оформлення журналістського тексту в Інтернет – це більш ніж технологія або бізнес, це – свого роду мистецтво. При цьому знання та вміле використання принципів інфографіки, не менше, ніж ступінь володіння технікою її виконання безпосередньо впливає на популярність Інтернет-ресурсу.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: