перейти на сайт>>

Гра як засіб інтенсифікації навчання іноземних мов (навчання китайської мови)

ID роботи: 8451
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми інтенсифікації навчання іноземних мов засобами ігрової діяльності

1.1. Поняття ігрової діяльності та її місце у педагогічному процесі

1.2. Роль гри як засобу інтенсифікації навчання іноземної мови

Розділ 2. Практичні аспекти використання ігрових завдань з метою інтенсифікації навчання іноземної мови  у початковій школі

2.1. Методика організації і проведення  дидактичних ігор на уроках з іноземної мови

2.2. Характеристика ігрових методів навчання китайської мови

Висновок

Список використаної літератури



Висновок:

Підводячи підсумки, слід зазначити, що використання   гри на заняттях з іноземної мови підвищує ефективність на­вчального процесу, допомагає зберегти інтерес учнів до мо­ви, що вивчається, на всіх етапах навчання, а також розвиває логічне мислення, здатність до пошуку відповідей на поставлені запитання, мовний етикет, уміння спілкуватися один з одним.

Саме в іграх розпочинається невимушене спілкування з колективом, досягається висока активність і контактність школярів, взаєморозу­міння між вчителем і учнями, у захопленні останні  не помічають, що вчяться,– пізнають  нове, запам’ятовують, орієнтуються в різних ситуаціях, поглиблюють раніше набутий досвід, порівнюють запас уявлень, понять, розвивають фантазію. На заняттях з використанням гри можна домогтися міцного засвоєння знань, а також одержати можливість перевірити знання і вміння під час розв’язування ігрових завдань.

  Аналіз загальної теорії діяльності, теорії провідної діяльності та зміни цієї діяльності на різних етапах розвитку психіки людини  показав, що ігрова діяльність, так само як і навчальна та діяльність спілкування, має вагоме значення у розвитку молодшого школяра.

Гра завжди передбачає прий­няття рішень - як  учинити, що зробити, як виграти. Бажання вирішити ці питання загострюють розумову діяльність тих, хто грає. А якщо дитина при цьому говорить іноземною мовою, то тут приховуються багаті навчальні можливості. Для дітей гра – захоплююче заняття. У ній усі рівні. Вона посильна навіть слабким учням. Під час гри непомітно засвоюється мовний матеріал, стає легше навчатися.

Використання ігрових ситуацій на уроках китайської мови в початковій школі дають можливість:

1) підвищити інтерес учнів до навчального матеріалу;

2) підвищити пізнавальну активність і творчу самостійність;

3) виховати вміння працювати в колективі;

4) встановити правила поведінки на уроці;

5) працювати з учнями з різним рівнем підготовки.

У будь-який вид діяльності на уроці можна внести елементи дидактичної гри, і тоді традиційне заняття здобуває захоплюю­чу форму, тому що навчальні ігри допомагають дітям стати креативними особистостями, учать творчо ставитися до будь-якої справи. Творчо ставитися до справи – значить виконувати її якісно, на більш високому рівні. Звичайно, важко зробити кож­ний урок китайської мови захоплюючим, але реальністю є те, що ді­ти чутливо реагують на складні, незрозумілі й нецікаві вправи. Завдання вчителя – спробувати зробити уроки цікавими й ди­намічними. Тоді мотивація дитини зросте, і вчитель буде здиво­ваний результатами. А досягти цього можна використовуючи дидактичні ігри на уроках китайської мови в початкових класах.

Отже, завдання педагога полягає в тому, щоб знайти максимум прийомів, за допомогою яких буде підвищуватися прагнення дитини до активної пізнавальної діяльності. Тому так важливо використовувати дидактичні ігри на уроках китайської мови в початкових класах, бо вони формують стійкий інтерес до подальшого вивчення китайської мови, упевненість в успіш­ному оволодінні нею, а також сприяють активізації пізнавальної та творчої діяльності учнів початкових класів, розвивають їх мислення, пам’ять, кмітливість, увагу, виховують ініціативність, збагачують мову й закріплюють словниковий запас учнів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: