Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 30 грн.
Змiст:
Вступ
1. Сутність, види та джерела конфліктів в організації
1. Сучасні погляди на конфлікт. Позитивні та негативні наслідки конфліктів
1.2. Види конфліктів та їх особливості
1.3. Основні причини виникнення ділових конфліктів
2. Роль ділових конфліктів у процесі управління
2.1. Місце конфлікту в корпоративній культурі організації
2.1. Функції конфліктів і їхня спрямованість
3. Роль менеджера в процесі управління конфліктами
Висновок
Література
Висновок:
Конфліктна поведінка складається з протилежно спрямованих дій учасників конфлікту. Цими діями реалізуються приховані від зовнішнього сприйняття процеси розумової, емоційної та вольової сфер опонентів. Чергування взаємних реакцій, спрямованих на реалізацію інтересів кожної сторони й обмеження інтересів опонента, складає видиму соціальну реальність конфлікту. Оскільки дії опонентів значною мірою випливають із попередніх дій іншого, тобто взаємозумовлюються, то в будь-якому конфлікті вони набувають характеру взаємодії.
Потенційні причини конфлікту - спільно використовувані ресурси, взаємозалежність завдань, розходження з метою, розходження в сприйняттях і цінностях, розходження в стилі поводження і біографіях людей, а також погана комунікація. Люди часто не реагують на ситуації потенційних конфліктів, якщо ці ситуації не пов'язані з мінімальними особистими втратами чи погрозами.
У більшості випадків конфлікти виникають тому, що одні люди зосереджують свою увагу на меті, яку буде досягнуто, другі - на жертвах, на які вони підуть. Це подібне до суперечки про склянку, яка порожня наполовину чи наполовину повна. Важливою є проблема достовірності, ущемлення бажань, інтересів чи потреб людини. У таких випадках поведінка впливає на ставлення, а ставлення, у свою чергу, діє на поведінку.
Усі ми знаємо, що коли втрачаємо контроль над своїми почуттями, емоціями, коли з'являються неприємні спогади, то навіть незначну проблему можемо перетворити у великий конфлікт. Наочно конфлікт можна уявити у вигляді айсберга, в якому видно тільки надводну частину, а все, що під водою, сховане. Ця проста схема свідчить про те, що відсутність співпраці, конструктивного спілкування, поваги до особистості не приведе до розв'язання конфлікту, а будь-які спроби поверхових, зовнішніх впливів будуть марними. Вміння ефективного спілкування, співпраці і позитивного ствердження особистості значно полегшує підхід до конфліктної ситуації.
Попереджати конфлікти можна, змінюючи своє відношення до проблемної ситуації і поводження в ній, а також впливаючи на психіку і поводження опонента. До основних способів і прийомів зміни свого поводження в передконфліктній ситуації можна віднести:
уміння визначити, що спілкування стало передконфліктним;
прагнення глибоко і різнобічно зрозуміти позицію опонента;
зниження своєї загальної тривожності й агресивності;
уміння оцінювати свій актуальний психічний стан;
постійна готовність до неконфліктного вирішення проблем;
уміння посміхнутися;
не чекати від навколишніх занадто багато чого;
щира зацікавленість у партнері по спілкуванню;
конфліктостійкість і почуття гумору.
Для запобігання міжособистісних конфліктів необхідно оцінювати, у першу чергу те, що удалося зробити, а потім - те, що не удалося:
оцінюючий повинний сам добре знати діяльність;
оцінюючий повинний відповідати за об'єктивність оцінки;
виявляти і повідомляти оцінюваним працівникам причини недоліків;
чітко формулювати нові цілі і задачі;
надихати співробітників на нову роботу.
Дотримання цих рекомендацій допоможе конфліктуючим сторонам запобігти конфліктні ситуації, а якщо вони відбулися, те конструктивно їхній дозволити і знайти оптимальний вихід з конфлікту.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com