перейти на сайт>>

Дизайнерське оформлення сучасних та радянських періодичних видань: порівняльний аспект

ID роботи: 303
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:
Вступ Розділ І. Еволюція дизайнерсього оформлення сучасних та радянських періодичних видань 1.1. Значення дизайну для періодичного видання 1.2. Загальні тенденції оформлення періодичних видань за радянських часів 1.3. Вплив „радянського” стилю оформлення на дизайн сучасних періодичних видань Розіл ІІ. Порівняння оформлення основних структурних елементів сучасних періодичних видань та періодичних видань радянського періоду 2.1. Формат періодичних видань 2.2. Шрифт 2.3. Білий простір як елемент дизайну періодичних видань Висновок Список використаної літератури

Висновок:
Навіть з першого погляду сучасні газетні видання дуже відрізняються від попередніх. І хоча більшість елементів оформлення залишилися тими самими, проте сучасні технології, вітчизняний та закордонний досвід, насиченість інформаційними подіями та інші чинники знайшли своє відображення у формуванні нових тенденцій в оформленні газет. Проблема схожості й розбіжностей в оформленні періодичних видань становить як теоретичний, так і практичний інтерес. На формування типу газети впливають, насамперед, прийоми оформлення, які залежать від способів групування традиційних елементів оформлення і зв`язків між ними. Усі види друкованої продукції (книги, часописи, газети) будуються на однакових закономірних зв'язках між змістом і формою, складаються з подібних елементів, які зв`язуються за єдиними ознаками певними засобами. Здається, минула вічність від часу, коли перші сторінки радянських газет вміщувати маленькі чорно-білі фото, давали вертикальний дизайн та застосовували правило семи колонок, відокремлюючи восьму колонку безкінечною сірою модифікацією риски. В останні роки перші сторінки трансформувалися із сірих у кольорові, від переважно текстових у звичайні, які все більше базуються на різних мистецьких інструментах, від газет, що створювалися за допомогою аркушу паперу, олівця та гумки – у сторінки, створені на комп’ютері, які створюються легше, швидше та є більш різноманітними, ніж будь-хто міг уявити ще покоління тому. Механіка форматування сторінок тепер замінена мистецтвом дизайну новин. Підсумовуючи результати дослідження, проведеного у даній курсовій роботі можна зробити деякі висновки. Для типового радянського дизайну періодичних видань були властиві: неоднакова ширина колонок і відстаней між колонками; маленькі фотографії або відсутність домінуючої фотографії на кожній смузі; дуже багато врізання або сірих екранів, шрифт, важкий для читання або змінний від статті до статті; статті зазвичай довгі з невеликим числом ілюстрацій. Характеризуючи тенденції в оформленні періодичних видань слід зауважити, що в даний час: ефективно застосовуються прийоми оформлення з упором на обмежене число шрифтів, розміри колонок і оформлення рубрик; відстань між елементами, розміри шрифтів і використання різних типів шрифту сумісні; є домінуючі фотографії, чітка інфографіка і ілюстрації; простежується ясний зв'язок між статтями і їх оформленням - показники командного підходу до планування і дизайну статтею; дизайн допомагає читачеві виділити найбільш важливе на кожній сторінці і те, що необхідно прочитати в першу чергу. використовуваний колір доповнює зміст і допомагає донести сенс публікації до читача.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: