


Змiст:
Вступ
Розділ 1. Структура та зміст географічної освіти в сучасній школі
Розділ 2. Використання принципу диференціації у навчанні географії на сучасному етапі
Розділ 3. Диференційований підхід як база для виявлення талановитих дітей
Висновок
Список використаних джерел
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com