Тип роботи: Курсовая
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Поняття та сутність іміджу сучасного підприємства
1.2. Методологія формування іміджу підприємства
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ «DECATHLON» НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ
2.1. Аналіз діяльності торгової марки «DECATHLON» зі створення та підтримання іміджу на українському ринку
2.2. Дослідження іміджу основних компаній конкурентів торгової марки «DECATHLON»
2.3. Дослідження особливостей позиціонування торгової марки «DECATHLON» на українському ринку
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПОКРАЩЕННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ «DECATHLON»
3.1. Дослідження споживачів з метою покращення позиціонування торгової марки «DECATHLON»
3.2. Обґрунтування напрямів удосконалення іміджу компанії «DECATHLON»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Висновок:
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел та має високий рівень унікальності. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp)
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com