перейти на сайт>>

Еволюція маркетингу послуг

ID роботи: 9990
Тип роботи:
Об'єм: 43 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Особливості розвитку та сучасного стану концепцій управління маркетингом на підприємствах сфери послуг

1.1. Особливості послуг як товару.

1.2. Особливості розвитку концептуальних підходів до маркетингу сфери послуг

1.3. Сучасний стан розвитку маркетингу послуг в Україні

РОЗДІЛ 2. Особливості застосування концепції маркетингу послуг на прикладі рекламного інтернет-агентства  «Power Media Company»

2.1. Організаційно-економічна характеристика рекламного інтернет-агентства «Power Media Company»

2.2. Дослідження складових маркетингового  середовища рекламного інтернет-агентства «Power Media Company»

2.3. Формування ефективної системи просування послуг рекламного інтернет-агентства «Power Media Company»

Висновки

Використана література



Висновок:

Усе сказане вище дозволяє визначити послугу як еконо­мічне благо у формі діяльності, мета якої полягає у підви­щенні споживчої корисності об’єкта послуги, що, у свою чергу, може бути досягнуто через вплив на об’єкт послуги. Кожен вид послуги вимагає створення та реалізації власної маркетингової стратегії. Це свідчить про те, що специфіка послуг і попиту на них визначає особливості управління діяльністю в даній сфері.

Фірма-виробник послуги повинна брати до уваги одно­часно: виробничі обмеження, що ведуть до стандартизації та максимального використання інформаційних технологій; мету контролю якості, яка веде до розвитку персональної взаємодії із клієнтами, мети диференціювання.

Вивчення концептуальних підходів щодо застос­ування маркетингу в сфері послуг дозволяє констатувати, що кожна наступна концепція разом із привнесенням нових елементів увібрала в себе переваги попередньої, розши­ривши таким чином спектр цінностей підприємств сфери послуг. При цьому відбувалося поступове зближення цінно­стей підприємства та споживача. Посилення боротьби за клієнтів змусило підприємства все більше йти назустріч усе зростаючим потребам своїх клієнтів, запровадивши у прак­тику процес маркетингових досліджень і досягнення погодженостей. Адже перетворення споживачів у партнерів на сучасному етапі розвитку маркетингу можливе лише тоді, коли постачальник і споживач однаково задоволені своїм продуктом. Кожна нова цінність для підприємства тепер обертається новим благом для споживача.

Характеристика маркетингової діяльності ТОВ «Power Media Company» показала, що підприємство успішно працює на ринку інтернет-реклами. Основними видами діяльності компанії є: розробка web-додатків, просування програмних продуктів (маркетинг, реклама, СЕО), дизайн будь-якої складності (рекламні матеріали, брендинг, 3d візуалізація), поліграфія, розробка логотипу та фірмового стилю, рекламні послуги: широкоформатний друк, фото та відео зйомка, написання рекламних текстів, продаж комп’ютерного обладнання.

У процесі написання курсової роботи був проведений ряд досліджень, в ході яких проаналізовано діяльність компанії, а також зроблений аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища з упором на комунікаційний аудит. Отримані дані дозволили зробити SWOT-аналіз, на підставі якого були визначені проблеми, що стоять перед ТОВ «Power Media Company» на даному етапі його розвитку, які пов’язані з недостатнім інформуванням цільової аудиторії і слабкою впізнаваністю фірмового стилю.

На підставі проведених досліджень і поставлених проблем було прийнято рішення про напрямки формування ефективної системи просування послуг рекламного інтернет-агентства «Power Media Company». Для її розробки були визначені цілі і завдання, а також після ряду досліджень сформульовані стратегії і тактики, згідно інтересам і особливостям цільової аудиторії.

Для досягнення поставлених цілей були сплановані онлайн- та офлайн-стратегії просування, тактичні дії в рамках яких полягали в роботі зі ЗМІ та профільними форумами, запуском контекстної і таргетованої реклами, участі у спеціалізованих заходах, а також створення і модернізації власних інформаційних ресурсів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: