перейти на сайт>>

Естетичне виховання дошкільників у сім’ї

ID роботи: 6142
Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Естетичне виховання дошкільника - складова гармонійного розвитку дитини

1.1. Сутність та принципи естетичного виховання дошкільників

1.2. Функції та роль сім’ї в естетичному вихованні дошкільника

1.3. Зміст та завдання естетичного виховання у сім’ї

Розділ ІІ. Експериментальне дослідження ефективності взаємодії ДНЗ з сім’єю у процесі естетичного виховання дошкільників

2.1. Діагностика рівня сформованості естетичних почуттів у дітей дошкільного віку

2.2 Реалізація експериментальної методики естетичного виховання дошкільників у сім’ї

2.3 Аналіз результатів дослідження

Висновок

Список використаної літератури



Висновок:

Підводячи підсумки курсової роботи слід зазначити, що сім’я – це суспільна одиниця, заснована на шлюбі і відносинах кровного споріднення. Сім’я виникла на ранніх стадіях розвитку людського суспільства. За всю історію людського суспільства сім’я перетерпіла і перетерплює істотні зміни, як за формою, так і за виконанням визначених функцій. Ці зміни тісно пов’язані зі змінами самого суспільства, його матеріальних умов. З розвитком суспільства змінюються і функції сім’ї. Відчутно змінюються функції сім’ї, що забезпечують різноманіття духовних зв’язків і відносин, взаємний вплив людей один до одного. Сім’я не тільки відтворює населення країни, але у значній мірі здійснює духовне відродження, є хранителькою визначних традицій суспільства. У сім’ї відбувається всебічний розвиток особистості, розквіт індивідуальних якостей зростаючої людини. Всебічний розвиток особистості є основною метою виховання. Воно характеризується єдністю розумового і фізичного, морального і естетичного розвитку, що забезпечує високий рівень загального і політехнічного утворення, психологічної готовності до праці, формування різнобічних духовних потреб і творчих здібностей дитини. Всебічний розвиток особистості забезпечується спільними зусиллями школи, сім’ї та громадськості.

Гармонійний, всебічний розвиток особистості неможливий без її естетичного виховання – виховної і педагогічної діяльності, спрямованої на формування у людини здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси. Зрозуміло, що чим глибше в дошкільному дитинстві закладається художньо-естетичний фундамент, тим потужнішою буде соціокультурна віддача молодої особистості у майбутньому суспільному житті.

У ході дослідницької роботи нами була вивчена наукова сутність естетичного виховання. Були визначені психолого-педагогічні основи змісту естетичних уявлень. Була розглянута класифікація методів і прийомів естетичного виховання. Були визначені критерії естетичного виховання. Було визначено місце мистецтва в системі естетичного виховання.

У процесі дослідно-експериментальної роботи були виявлені особливості естетичного розвитку у дітей контрольної та експериментальної груп, а також проведений тренінг з батьками дітей експериментальної групи, метою якого було ознайомлення батьків з методикою естетичного виховання дитини у сім’ї. 

На контрольному етапі нашого дослідження була проведена діагностика, В експериментальній групі відбулися наступні зміни особливо покращилися результати у 4 дітей (40%). У чотирьох дітей (40%) результат збільшився на 2 бали, у трьох дітей (30%) результат покращився на 3 бали. Найбільш значне збільшення відбулося ще в однієї дитини 10% на 3 бали. У однієї дитини результат збільшився на 5 балів.

Аналізуючи індивідуальні зміни в контрольній групі можна зробити висновок, що у двох дітей 22% результати збільшилися на 1 бал, у чотирьох (44%) залишилося на колишньому рівні. Варто зазначити що у трьох (34%) результат був на 1 бал гірший ніж на констатуючому етапі експерименту.

Що ж стосується розподілу за рівнями то в експериментальній групі троє дітей перемістилися на високий рівень, п’ятеро дітей з низького на середній. Двоє дітей залишилися як і раніше, на високому рівні, але у них відбулися зміни в результатах окремих показників естетичного розвитку.

Таким чином, виходячи з вищесказаного можна зробити висновок про те, що мета, поставлена ​​на початку дослідницької роботи досягнута.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: