перейти на сайт>>

Етичні та естетичні вимоги до персоналу готелю

ID роботи: 1801
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 50 грн.


Змiст:

Вступ
1. Характеристика загальних вимог за персоналу готелів
1.1. Загальні вимоги до готелів
1.2. Теоретичні аспекти професійної культури фахівців сфери гостинності
2. Етичні та естетичні вимоги до персоналу готелів
2.1. Культура поведінки та етикет. Головні правила етикету
2.2. Гостинність та культура персоналу готелів та вплив цих якостей етикет
3. Формування етичних та естетичних якостей фахівців сфери гостинності
Висновки
Використана література



Висновок:

Не таємниця, що чимало ще є людей, що іронічно відносяться не тільки до самих правил поведінки, але і до тих, хто їх дотримує, вважаючи цих людей жертвами забобонів. За час довгого розвитку людства багато правил змінилися, доповнилися, багато хто взагалі зникли, частина ж збереглася і зберігається традиційно, незмінно вже сторіччя, а може бути, і тисячоріччя. Різним суспільним формаціям відповідали і різні форми спілкування між людьми, що поєднувалися в звід правил поводження, що по-своєму відбивав суспільні порядки, світогляд і станову ворожнечу. Людина завжди прагнула до краси і порядку, і тому в простому народі склалися свої неписані, передані з покоління в покоління звичаї і правила поведінки, що відбивають прекрасні народні традиції. Людині властиве прагнення до усього гарного, красивому. Мораль нашого суспільства передбачає справді людські відносини між людьми: рівноправність, взаємну повагу і турботу про ближні. Ці ж вимоги покладені в основу правил поведінки. У різних народів різні звичаї. Розходження обумовлюються історичними й іншими факторами. Тому ми не повинні нав'язувати звичаї одного народу іншому. Поважаючи народ, ми повинні поважати і його традиції. Традиції ніколи не крокують у ногу з розвитком культури, тому в народів з високою культурою можуть бути деякі застарілі звичаї. Незважаючи на те, що правила пристойності не завжди єдині, часом умовні і відносні, їхнє дотримання необхідне, тому що це попереджає непорозуміння між людьми і робить спілкування більш приємним. Комунікабельність - (від позднелатинского communіcabіlіs - сполучний, сполучений). У роботі будь-якої людини, фахівця для його успішної діяльності необхідне уміння спілкуватися, вести переговори. Персонал усіх категорій готелів повинний уміти створювати в підприємстві атмосферу гостинності, має бути готовим доброзичливо виконати прохання проживаючого й у відношенні проживаючих повинний виявляти терпіння і стриманість.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: