Тип роботи:
Об'єм: 5 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
1. В газеті «Українська правда» була опублікована стаття Сергєєва, яка містила критику діяльності одного з органів внутрішніх справ. Реагуючи на статтю, керівник прес-служби внутрішніх справ Дубов надіслав телетайпограму, в якій зазначив, що «публікація викликає подив своєю юридичною безграмотністю та правовим нігілізмом». Автор публікації вважає, що ці слова ганьблять його честь, гідність та ділову репутацію журналіста-професіонала, та звернувся до суду за захистом, зокрема за відшкодуванням моральної шкоди.
Дубов заперечує проти позову, заявляючи, що телетайпограма не містила відомостей, які б ганьбили Сергєєва, а лише оцінку факту, тобто судження про статтю, а не особу, що є, за думкою відповідача, нетотожними поняттями.
Вирішіть справу. Дайте оцінку доводам, наведеним сторонами.
2. Кореспондент однієї з газет Романов в опублікованій статті охарактеризував проведення слідчим попереднього розслідування про крадіжку в аеропорту як некваліфіковане і упереджене. Висунуте слідчим зауваження було затверджене прокурором, а справа розглянута в суді, і підсудні за вироком позбавлені волі.
Розглянувши скаргу засуджених, обласний суд вирок залишив без змін. Слідчий звернувся з позовом до газети і кореспондента про захист його професійної честі та відшкодування заподіяної моральної шкоди.
Вирішіть справу.
3. У Мусієнко на вулиці журналіст газети «Новий час» Шуранова взяла інтерв'ю та зробила ряд фотографій.
Після випуску чергового номера газети Мусієнко звернулася з позовом до суду з вимогою виплатити їй авторську винагороду за опубліковане інтерв'ю та відшкодувати моральну шкоду, викликану душевними стражданнями, яких вона зазнала у зв'язку з незаконною зйомкою та розміщенням її фотографії в газеті.
Чи правомірні вимоги позивачки? Які права має особа при проведенні фото, кіно , теле- чи відеозйомок?
4. Модель агентства «Стиль» Сидоренко пред'явила позов до ТОВ «Глорія» про відшкодування шкоди, завданої незаконним розміщенням фотографії з її зображенням на обкладинці журналу «Mode», власником якого є ТОВ.
У процесі розгляду справи було встановлено, що фотографія з зображенням позивачки була зроблена під час показу осінньо-зимової колекції модельєра Бондаренко за участю агентства «Стиль». Згода на проведення фотозйомки була надана Бондаренком.
Які права мають особи, які зображені на фотографіях чи інших художніх творах? Вирішіть справу.
5. У вересні 2007 р., під час передвиборчої кампанії з виборів народних депутатів України рекламне агентство «Вест-медіа» розмістило на рекламних бігбордах по всьому м. Луганську фотографію бабусі з написом: «Пенсії??? Повірив? Обманули!» Яка саме партія або блок їх замовила на самих плакатах не вказувалося (не можна виключити, що мета цієї реклами - налаштувати пенсіонерів проти політики уряду, який обіцяв підвищувати пенсії). Було встановлено, що зображена на цих плакатах жінка (Ушакова М.) померла ще в 2003 році. Свого часу фотографія Ушакової М. була зроблена на лавочці біля будинку ще 7 років тому та опублікована в одній з луганських газет. Ліванова В. (дочка померлої Ушакової М.) не давала згоди на те, щоб фото її померлої мами використовувалось як ілюстрація до реклами.
Ліванова В. звернулася до рекламного агентства з вимогою назвати замовника реклами і зняти фото своєї мами з рекламних бігбордів, щоб зберегти світлу пам'ять про свою маму та припинити використання її образу в брудній політичній кампанії. Рекламне агентство відмовилося задовольнити ці вимоги.
Обурена дочка померлої мами пред'явила позов до рекламного агентства про відшкодування з відповідача або із замовника реклами моральної шкоди, з вимогою зняти фото з бігбордів і зобов'язати рекламне агентство назвати замовника реклами.
Чи порушено такою рекламою суб'єктивні права фізичної особи? Якщо так, то які права порушено?
Який порядок використання фотографій (зокрема, в рекламних цілях) встановлено чинним законодавством?
Хто має надати інформацію про замовника реклами?
Вирішіть справу по суті.
Висновок:
10 грн/задача
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com