перейти на сайт>>

Задачі (маркетингові дослідження)

ID роботи: 8295
Тип роботи:
Об'єм: 11 стор.
Вартiсть: 50 грн.


Змiст:

Завдання 1.

Окрім 5-ти основних принципів проведення маркетингових досліджень

існують ще такі як:

- об’єктивність;

- надійність;

- цілеспрямованість;

- принцип добросовісної конкуренції.

У чому суть зазначених принципів? Надайте розгорнуту відповідь.

 

Завдання 2

Які існують дві форми проведення маркетингових досліджень? Що за
організації або підрозділи мають здійснювати дослідницьку діяльність при
виборі тієї чи іншої форми маркетингових досліджень? Які чинники
впливають на прийняття рішення підприємством щодо вибору форми

 

Завдання 3.

Задля виявлення проблем, що виникають при організації та проведенні маркетингових досліджень, необхідно докладно розглянути особливості їх здійснення у різних країнах. (обсяг розглянутого питання складає 5-7 стор., обов’язково вкажіть джерело інформації)

Питання - Японські методики проведення маркетингових досліджень

 

Література




Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: