Тип роботи:
Об'єм: 11 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
Завдання 1.
Окрім 5-ти основних принципів проведення маркетингових досліджень
існують ще такі як:
- об’єктивність;
- надійність;
- цілеспрямованість;
- принцип добросовісної конкуренції.
У чому суть зазначених принципів? Надайте розгорнуту відповідь.
Завдання 2
Які існують дві форми проведення маркетингових досліджень? Що за
організації або підрозділи мають здійснювати дослідницьку діяльність при
виборі тієї чи іншої форми маркетингових досліджень? Які чинники
впливають на прийняття рішення підприємством щодо вибору форми
Завдання 3.
Задля виявлення проблем, що виникають при організації та проведенні маркетингових досліджень, необхідно докладно розглянути особливості їх здійснення у різних країнах. (обсяг розглянутого питання складає 5-7 стор., обов’язково вкажіть джерело інформації)
Питання - Японські методики проведення маркетингових досліджень
Література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com